Jellie schreef:Leuk Mindful, hoe ben jij dan begonnen met je Level 1? Waar volg je dat dan?
Wel, ik heb me ingeschreven om deel te nemen aan een clinic die door een erkend parelli instructeur gegeven wordt. Daarvan heb ik een code gekregen om een paar maanden gratis gebruik te maken van de savvy club.
Ik kijk dus héél veel naar de filmpjes, meestal 3-4 keer om het meeste op te pikken, want elke keer ontdek je toch weer dat kleine wat een groot verschil kan maken
5 jaar geleden heb ik iemand aan huis gehad die me de basis geleerd heeft, dat maakt het voor mij wel makkelijker om de lichaamstaal tebeheersen
Ik vind het zo geweldig om te zien hoe mijn " moeilijke spookeigenwijzedominante paard" verandert en vooral hoe ik zelf veranderd ben! Ik ben veel rustiger en minder in paniek, ik heb mijn paard leren lezen en kennen, nu weet ik tenminste waar zijn gedrag vandaan komt en kan ik ermee omgaan. Het is dus een groot deel zelfstudie op de parelli Side, ik ga me na deze gratis proefperiode officieel lid maken en ook af en toe aan clinics deelnemen om toch een wat vastere leidraad te hebben.