Snel afgeleid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Snel afgeleid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 21:11

Ik ben nu al enige tijd aan het vd-en met mijn paard alleen loop ik tegen een punt aan.
Zolang er een halstertouw aan zit doet ze alles vol concentratie maar wanneer je het touwtje op haar nek legt (als tussen stap van los) dan gaat direct dr hoofd omlaag en is het een stofzuiger.
Daar sta ik dan met mijn goede gedrag -O-

Hebben jullie tips?

Yanne_RP

Re: Snel afgeleid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:27

Probeer goed op je eigen lichaamstaal te letten. Vaak genoeg spiegelt een paard je. En probeer lekker energiek mee te doen, je paard pikt dit al gauw op en zal dan misschien ook vlotter gaan meedoen? :)

klaas30

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:40

het kan helpen door de hele tijd te denken 'volg mij'.
Hierdoor gaat je lichaam onbewust een andere houding aannemen waardoor hij/zij je gemakkelijker gaat volgen.

Succes

xReeeem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-15 23:29

Oh dit komt me zo bekend voor :') hij doet het meestal allemaal wel maar soms is het zand op de grond erg interessant.. bij mij helpt het om hem bezig te houden, niet te lang met het zelfde bezig te zijn en extreem blij reageren als hij het wel goed doet. De laatse tijd gaat het heel goed moet ik zeggen. Succes!! :D

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 00:06

die van mij kan van het ene moment op het andere 'uitschakelen'.
zo doet ie nog leuk mee en zo kijkt ie ijskoud naar de horizon..
waar helemaal niets te zien is overigens..

door je heen kijken of over je heen kijken..
kan ik op mijn kop gaan staan en het hele wilhelmus afdreunen, hij gunt je geen blik meer waardig :j ..

gaat steeds ietsjes beter, omdat ik nu langzaamaan de plekjes vind om te kriebelen of hem even te 'poken'. zodat ik ineens weer 'daar' ben in zijn ogen..

vind het eigenlijk stiekem wel eens lachwekkend.
maar ik heb m dan ook nog niet zo lang.. we zijn echt nog bezig om een band te smeden..

of althans, ik ben er druk mee bezig en hij laat het zich leuk aanleunen :')