Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yvje86 schreef:Wij hebben het draadje verlengd, het zendertje zit idd aan een achterwiel en het schermpje zit bij mijn voeten op de wagen.
Sandrina schreef:yvje86 schreef:Wij hebben het draadje verlengd, het zendertje zit idd aan een achterwiel en het schermpje zit bij mijn voeten op de wagen.
Waarmee, dwz met welk snoer heb je het snoertje verlengd? Kan je dat in een bouwmarkt kopen? Ik vind het lezertje bij voeten niet handig. Ben soms zo lomp dat ik er tegen aan schop. Is maar een klein ding.
yvje86 schreef:Draadloos was voor ons geen optie omdat de afstand van achterwiel naar voorkant te groot was. Werd ook niet aangeraden omdat we graag door water crossen en de zender dan niet altijd stabiel zou zijn.
Zo'n km teller is erg leuk maar toch zijn wij ook aan het rondkijken voor zo'n navigatie ding van Gamin (kosten alleen veel meer dan een simpele km teller, en ben benieuwd of deze ook goed bereik heeft in bossen, dat heeft endomondo nl niet is mijn ervaring).