[AR] Zilco Web Z

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CedricVT

Zilco Web Z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 23:37

Zoals de titel waarschijnlijk al doet vermoeden, heeft er iemand ervaring met het Web Z-tuig van zilco?

tinker_sally

Re: Zilco Web Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 07:23

Denk niet dat er mensen hier op bokt zijn met ervaringen.
28 Januari heb ik deze vraag hier ook gesteld en tot vandaag nog steeds geen reactie etop gekregen.

CedricVT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-15 18:37

Ahzo, bedankt dat je me het laat weten. Het bestaat ook nog niet zo lang. Misschien daarmee.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 08:02

Ik heb ook aan dit tuig gedacht maar het web-z tuig is aanzienlijk hoger geprijsd dat het ideal webtech tuig. Voor de prijs van het web-z tuig heb je ook een eurotech van ideal, en die zijn toch echt veel mooier afgewerkt. :)

Ik denk dat mede daardoor het ook niet storm loopt op dit tuig.

CedricVT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-15 09:36

Het is inderdaad hoger geprijsd dan het webtech tuig en ongeveer gelijk met eurotech. Maar het is wel van Zilco, dus dan denk ik toch dat de kwaliteit toch wel goed moet zijn. Ik heb nog geen Web Z in het echt gezien dus over de afwerking kan ik niet oordelen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 10:49

Eens met Nelleke.
Tuig oogt cheap, niet mooi afgewerkt.
Ook voor een trainingstuig te duur, dan is webtech mooier en netter, en veel goedkoper, heb t tuig al bijna 3 jaar in gebruik, en word heel veel gebruikt als trainingstuig en ziet er nog steeds mooi uit. Kan er zelfs de wedstrijdring mee in, wat ik met deze web z van zilco niet zou doen.
En voor die prijs kun je ook eurotech kopen idd.