Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tinker_sally schreef:Heb heel veel filmpjes van hem gezien. En wat hij voor elkaar krijgt vind ik knap.
Maar snap er geen snars van, mijn engels is te slecht om het te kunnen volgen![]()
Wat ik wel in een of meerdere filmpjes heb gezien. Is dat hij wel op de weg galoppeert.
Ik dacht dat dat altijd zo slecht was? En zeker met ijzers.
Olympia96 schreef:Wat ontzettend naar is dit om naar te kijken zeg. Heb alleen nog maar het filmpje van de grijze pony gezien tot en met het gele zeil. Horror!
tamary schreef:Olympia96 schreef:Wat ontzettend naar is dit om naar te kijken zeg. Heb alleen nog maar het filmpje van de grijze pony gezien tot en met het gele zeil. Horror!
Wat is het verschil met schriktraining aan de hand? Als ze daar helemaal ingepakt in zeil braaf staan is het "oh, wat knap" of "dat durf ik met mijn pony niet". En nu voor de kar is het plotseling vreselijk?
Olympia96 schreef:En trouwens... Over schriktraining gesproken, een groot verschil vind ik wel dat paarden daar geen oogkleppen dragen. Deze pony lijkt wel gedrogeerd.