gekvanfleur schreef:Hou toch op zeg...
feiten van waarneming??? Waarnemingen zijn nou niet bepaald feitelijk..zoals hier ook maar weer blijkt...de een ziet dit en de andere ziet dat weer absoluut niet erin.
Verkeerde mensen dit zien...mijn hemel..gelukkig worden die betaald om wat verder te kijken als de neus lang is.
Ts; niets van aantrekken hoor..je doet het hartstikke leuk met je pony.
Er zijn bepaalde waarnemingen die feitelijk kunnen zijn (een cirkel is rond, bloed is rood, en Hitler had een snor), ik weet niet als je een Hitlergroet al gegoogled hebt, maar die zijn allemaal gelijkend op elkaar en vallen haast niet verkeerd te interpreteren. En ja, dit kan door verkeerde mensen gezien worden. Je weet tegenwoordig maar nooit met het internet dat iemand misschien TS d'r foto op een of andere site upload en er 'Siegh heil' bijzet of zo (denk aan 9gag, 4chan, Reddit, allemaal sites waar men zulke dingen zou durven uploaden).
Voor de rest heb ik, zoals ik al eerder aangeef, deze reactie helemaal niet met kwade bedoelingen gegeven. En zoals ik ook aangeef vind ik ook dat TS heel leuk bezig is met haar pony.
Het hoofdstuk is afgesloten tussen mij en TS, zonder discussie, dus jouw reactie was nergens meer voor nodig