Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Siesje80 schreef:Ik heb voor mijn (uit de maat gegroeide) welsh a van 1.24 ook Ideal Eurotech maat shet. Alleen van het hoofdstel heb ik het kopstuk in maat pony besteld (alles bij De Menner). Verder past het perfect!
Vind het zelf super handig dat je het zo kan samenstellen. Om nog maar te zwijgen of de handigheid van een kunststof tuig!
SaraViavia schreef:gerrit jan van boven, daar zou je kunnen kijken.
lastig met die kleine maatjes...MelanieB schreef:Hier pastte van leathertech zowel pony als shet op mn welshen van 1.16/1.17. Al ligt nu de shetmaat mooier, en kan ruim versteld worden.
Denk ook voor jouw pony van 1.22 het mooiste is om shet maat te hebben. Maar pony zou dus ook kunnen mocht je bijv 2e hands kunnen vinden.
we zullen het zien.
NienSCHaap schreef:Ja die heeft ook van alles, daar ben ik laatst ook nog geweest.
Ik zoek voor onze pony van 1.22 ook nog een geschikt tuig wil graag de Ideal Leather Tech maar de maat.
Is het nu pony of is het nu shetlastig met die kleine maatjes...
Ik weet wel dat het per merk verschillend kan zijn welke maat je moet hebben als je zo'n tussen maat pony hebt.
haha
(Hoofdstel moest in mini shet).