Voor mijn concourswagentje ben ik opzoek naar 4 stuks nieuwe velgen en banden. Echter zie ik door de bomen het bos niet meer, en krijg ik van diverse wagenbouwers verdomd weinig reactie..
Marktplaats kan ik niets vinden, fietsenmakers/ brommerzaken hebben niets (tenzij het een fiets-velg wordt en dat vind ik toch echt niet sterk genoeg). Ik heb al advertenties op zowel bokt als facebook gezet (welke ik op facebook ook regelmatig deel in diverse paarden-artikelen-groepen).
Waar kan ik nog meer zoeken voor goede (mogen best gebruikte) 16 inch velgen die ook nog betaalbaar zijn?
loez
Geplaatst: 15-01-15 15:06
Waar woon je en wat heb je nodig? Kan hier op mijn werk eens kijken of we iets voor je kunnen doen.
Blond... Zie concours wagen bij aangespannen. Ik dacht vrachtwagentje haha!
Wat voor bandjes zijn het?
Kan evengoed zijn dat we misschien iets voor je kunnen doen
Anoniem
Geplaatst: 15-01-15 15:15
Momenteel zijn het dit soort velgen, lijken op brommer velgen (met een wagen-naaf). Mogen van mij ook best andere zijn, als ze maar recht zijn
Ik heb ook zo een concourwagentje (enkelspan) banden kan je bestellen bij een fietsenmaker. Op stock hebben ze die dingen niet, maar dat zijn brommerbandjes, dus dat zou moeten lukken. Mij pa heeft er toch 2 voor me vast kunnen krijgen. Ik had zelf een paar spaken los, en ik heb toen contact gehad met Hans Van Der Mee. Daar kan je alles nieuw kopen, velgen...banden..rollagers..
Ik vind 100 per wiel een beetje veel, dan kan ik beter opzoek gaan naar een ander wagentje..
Ik denk dat je niet veel goedkoper uitgaat zijn voor nieuwe banden met velg. ik heb vandaag 4 nieuwe buitenbanden gehaald voor mijn marathonwagen alleen de buitenbanden waren 25 euro stuk dus zonder binnenband en zonder velg wat vaak het duurst is!
Merlen
Geplaatst: 16-01-15 00:34
Heb je al op de site van Voskamp Hall gekeken? Maar volgens mij gaat het heel moeilijk worden om passende velgen te vinden.