Hoe de vork precies in de steel steekt: ik ben zelf een aardig fanatieke dressuuramazone en mijn vriend rijdt samengestelde menwedstrijden waarbij ik altijd erg graag mee ga groomen. Zelf een stukje met de koets rijden vind ik erg leuk, maar dat is zijn hobby en dressuur de mijne. Nu heeft mijn vader een tweespan shetjes waar hij zo af toe mee rijdt. Voor de lol ben ik daar een keertje mee gaan rijden en dat was toch wel erg leuk

De ponies voor de koets zijn Tommie (ruintje van 6 jaar oud, links) en Sandy (merrietje van 8 jaar oud). Ze zijn tussen de 95 cm en 100 cm groot.
In december vorig jaar hebben we dan ook deelgenomen aan onze eerste echte indoor marathon, met mijn moeder als groom. Afgelopen weekend zijn we voor de tweede keer op pad geweest en ow wat is het LEEEEEEUUUKKKK

We moeten nog veel leren, en vooral ik moet beter leren vooruit kijken en sturen. Ook al zijn we iedere keer hartstikke laatste, we beleven er enorm veel lol aan

Hieronder wat foto's en een filmpje van de tweede manche van afgelopen zaterdag.

En het filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=hkHb5GLwBYY
En nog een foto van mijn vriend (met een iets grotere bonte