[AR] Menverenigingen omgeving Haaren (NB)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Menverenigingen omgeving Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-15 17:42

Ik ben het spoor even helemaal bijster wat betreft een vereniging zoeken waar ik een startkaart kan aanvragen, maar eventueel ook kan lessen.

Zelf kwam ik al op Aangespannen ontspanning in Boxtel, maar hier moet je van 2 verenigingen lid worden wil je een startkaart aanvragen en kunnen lessen. Hier ben je ook verplicht mee te helpen (op zich geen probleem maar wil dit liever vrijblijvend kunnen doen gezien ik naast me werk ook mee help op het melkveebedrijf van mijn vriend)

Kortom wie weet een leuke gezellige vereniging in de buurt van Haaren waar ik kan lessen, ritten rijden en een startkaart kan aanvragen?

Alvast bedankt!

liberty

Re: Menverenigingen omgeving Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 18:29

Wij hebben hier een paardensportvereniging met menafdeling. Hebben op dit moment geen lessen. We zijn wel van plan dit te gaan organiseren, maar dan wordt het bv 1 keer in de maand.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 17:11

Ik volg even.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 23:44

Schijndel DIO.

De postkoets.http://www.mvdepostkoets.nl/index.html

En dan heb je er ook nog eentje in Sint-michielsgestel maar heb je het zelfde probleem als in Boxtel met de startkaart.

Ik dacht zelf dat als je in Boxtel lid bent en je startkaart in schijndel besteld dat je maar 25€ ex startkaart kosten betaald voor de moeite per jaar.

Schijndel heeft dan weer geen club lessen.

En de club in Boxtel is wel gezellig. :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 00:05

oh dat zou wel fijn zijn, hoe heet de club in schijndel? Schijndel dio?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 00:16

In Udenhout zit ook een menvereninging, de postkoets. Die lessen ook wekelijks dacht ik.

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 01:11

L_Rivaldo schreef:

Psv jan van Amstel, teminste zo heet die van het springen en dressuur. Anders kun je hun wel mailen en die kunnen je ook verder helpen.

Ik weet dat er ooit club lessen zijn geweest en bij genoeg animo zullen er misschien ook wel weer lessen komen. Als je in schijndel lid bent heb je wel een oefenterrein waar je kunt oefenen.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 10:21

L_Rivaldo schreef:

Schijndel is inderdaad DIO.

Wij hebben geen clublessen en ik denk dat die er ook niet meer komen.
Als je meer info wil over de club kun je een pb sturen zit er zelf ook bij dus heb alle telefoon nummers alles voor je.

Maar je kunt ook naar de postkoets kijken die in mijn eerdere post staat die is voor jou ook niet zo heel erg ver weg.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 10:26

Etten leur hun organiseren ook wedstrijden dressuur vaardigheid,sgw en mendurance

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:01

Is parcifal in heesch te ver? En hoe heet die vereniging in Grave ook alweer? Beiden heel actieve verenigingen.

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 13:59

Heesch en Grave zijn denk ik te ver weg vanaf Haaren.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 19:45

Bedankt iedereen heesch en grave vind ik inderdaad te ver weg om wekelijks naar toe te rijden. Zelf denk ik eraan om me aan te melden in boxtel (hebben een binnenbak wat ook fijn is voor de winter) en dan startkaart via schijndel mits dit idd rond die 25 euro is anders kan ik wellicht beter alles bij boxtel onderbrengen.

Tamara heb je voor mij gegevens van schijndel bij wie ik dit kan regelen?