Ik weet dat de strengen door de singel heen moeten..
Maar zien jullie nog iets wat verkeerd zit?
(Ik ga nu sparen voor een heel nieuw tuig, maar moet dus eerst
Nog doen met dit tuig)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Donderxx schreef:Nienke jaa ik weet het je kiept naar achter, echt een rot tuig.. buitensingel zit er niet bij...
Hoezo groter lamoen? Want ze kan gewoon draven ? (Ook heel hard, uit gestrekte draf)
juliedo24 schreef:Ik zou me als ik jou was ook eerst wat meer verdiepen in tuig opdoen en tuig afstellen. Je tuig is inderdaad niet compleet, past niet en de balans ziet er ook niet goed uit. Goed dat iemand je helpt
Had je niet iemand mee die meer weet over tuigen toen je het ging kopen? (Uit nieuwsgierigheid, anders misschien deze keer wel doen)
Pluttersput schreef:Nee, zit niet goeden eerlijk gezegd, ik vind het onverantwoord om zo de weg op te gaan, gezien je strengen bestaan uit stukken touw. Als dat los gaat, wat je bij de onderste foto bij het schoftje al kan zien, kan je grote ongelukken krijgen.
Je lichtogen liggen achter het schoftje, wat betekend dat je pony te lang in de strengen staat. Je broek hangt te laag, die mag een stuk omhoog. Ook ligt je schoftje naar achteren gekiept, daar zit ook iets niet lekker.
vrouwke schreef:Pluttersput schreef:Nee, zit niet goeden eerlijk gezegd, ik vind het onverantwoord om zo de weg op te gaan, gezien je strengen bestaan uit stukken touw. Als dat los gaat, wat je bij de onderste foto bij het schoftje al kan zien, kan je grote ongelukken krijgen.
Je lichtogen liggen achter het schoftje, wat betekend dat je pony te lang in de strengen staat. Je broek hangt te laag, die mag een stuk omhoog. Ook ligt je schoftje naar achteren gekiept, daar zit ook iets niet lekker.
Mijn strengen bestaan ook uit touw, dat is bij dit tuig.
Niet alle strengen zijn leren strengen.
vrouwke schreef:Pluttersput schreef:Nee, zit niet goeden eerlijk gezegd, ik vind het onverantwoord om zo de weg op te gaan, gezien je strengen bestaan uit stukken touw. Als dat los gaat, wat je bij de onderste foto bij het schoftje al kan zien, kan je grote ongelukken krijgen.
Mijn strengen bestaan ook uit touw, dat is bij dit tuig.
vrouwke schreef:Mijn strengen bestaan ook uit touw, dat is bij dit tuig.