Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miesmermaid schreef:Leuk ik doe mee !
Mijn verzorg shetje ;
[ Afbeelding ]
shake![]()
[ Afbeelding ]
op het blok
[ Afbeelding ]
begin jambette![]()
verder kan ze achteruit lopen op stem, mooi staan. ( begin van liggen ) Ik ben pas begonnen maar ze pakt het goed op !
lamee_akyro schreef:heeeeey allemaal,
Ben ik is blij dat er een topic is geopendIk wil namelijk heel graag mijn haflinger de spaanse pas leren maar ik weet niet hoe ik dat moet doen
Ook zou ik hem heeeel graag de buiging willen leren!! Als iemand tips heeft ik sta voor alles open
![]()
xx
horseloves schreef:Ik ben ook al ff bezig met vrijheidsdressuur!
Mijn haflinger kan al nee-schudden, voetjes geven, rondje draaien, volgen, flehmen...
Nu kan hij ook het begin van de jambette maar hij schraapt meer, hoe kan je dat afleren?
elisexoxo schreef:lamee_akyro schreef:heeeeey allemaal,
Ben ik is blij dat er een topic is geopendIk wil namelijk heel graag mijn haflinger de spaanse pas leren maar ik weet niet hoe ik dat moet doen
Ook zou ik hem heeeel graag de buiging willen leren!! Als iemand tips heeft ik sta voor alles open
![]()
xx
leuk, leuk!! heb je al een beetje de basis met hem gedaanvoetje geven en dingen. jambette moet je even aan iemand anders vragen zover ben ik nog niet
en wil je echt de buiging of het compliment?
Ropa schreef:Oeh, ik meld me ook! ik doe met mijn shetje ook vrijheidsdressuur, ik heb alleen nog filmpjes.
Naam : Lucky
Wat hij kan :
Zijwaarts, voetjes, terug, fleem, kusje, wijd, volgen, bokken, huppen, compliment, knielen, steigeren, rondje draaien.
http://tinypic.com/player.php?v=2qxykb4 ... GX1ZlOG_Fk
ryukapple schreef:Wat leuk ik doe ook VD met me quartertje. Ze kan nee schudden, flemen, kusje, jambette, achtervoetjes optillen, spagaat en begin diepe buiging
Sylvia3 schreef:Ik meld me ooookkan alleen nu even geen foto plaatsen.
Ik doe met mijn A welshje van 7 jaar
Daarbij kan hij:
Liggen
Platliggen
Steigeren
Jambette
Flemhen
Spagaat
Knielen
Compliment
Volgen
Omrollen
Mee springen als ik las de sprong ga.
Begin spaanse pas
Umhw vast nog wel wat maar vergeet ik nu ff
lamee_akyro schreef:Sylvia3 schreef:Ik meld me ooookkan alleen nu even geen foto plaatsen.
Ik doe met mijn A welshje van 7 jaar
Daarbij kan hij:
Liggen
Platliggen
Steigeren
Jambette
Flemhen
Spagaat
Knielen
Compliment
Volgen
Omrollen
Mee springen als ik las de sprong ga.
Begin spaanse pas
Umhw vast nog wel wat maar vergeet ik nu ff
hoe heb je eeen spagaat aangeleerd??
FelineNanet schreef:Ik meld me ook
Ik heb het heel veel gedaan met mijn eigen shetlander, helaas staat ze nu niet meer bij ons.
Nu ben ik verder gegaan met mijn verzorgpony: een Connemaramerrie
Ze kan al (heel enthousiast) kusjes geven, volgen, halthouden, achterwaarts (los en vast), jambette en spaanse pas.
Ik ben bezig met compliment, spagaat, flemen, knuffelen en ja knikken.
Ze vindt spagaat heel moeilijk (en daardoor compliment ook) hebben jullie hier tips voor? Ik kan niet gaan oefenen met een balkje.
elisexoxo schreef:ryukapple schreef:Wat leuk ik doe ook VD met me quartertje. Ze kan nee schudden, flemen, kusje, jambette, achtervoetjes optillen, spagaat en begin diepe buiging
leeuukk!! een vraagje: ik probeeer ook mijn pony nee te laten schudden maar welke manier ik ook gebruik hij wil het maar niet doen.... heb jij misschien tips voor me
elisexoxo schreef:Ropa schreef:Oeh, ik meld me ook! ik doe met mijn shetje ook vrijheidsdressuur, ik heb alleen nog filmpjes.
Naam : Lucky
Wat hij kan :
Zijwaarts, voetjes, terug, fleem, kusje, wijd, volgen, bokken, huppen, compliment, knielen, steigeren, rondje draaien.
http://tinypic.com/player.php?v=2qxykb4 ... GX1ZlOG_Fk
Wow dat is veel zeg! Als ik vragen mag: hoe heb je bokken aangeleerd![]()
gaaf filmpje trouwenss!!