Iemand ervaring met een goede plek?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Oniekje schreef:als je een menwagen en tuig hebt wil ik het wel op locatie komen doen
shelltje schreef:Oniekje schreef:als je een menwagen en tuig hebt wil ik het wel op locatie komen doen
haha sorry lig hier in een stuip , in een ander topic vraag je zelf nog 'beginnersvragen' over of je wagen te groot is ja of nee maar je bied wel aan om andermans pony te beleren leer eerst eens wat echt mennen is voordat je dit soort aanbiedingen doet.
TS doe dit aub niet en zoek iemand met ervaring en in welke regio zoek je is ook wel handig erbij te vertellen
Suusenmalvin schreef:NatasjavE schreef:Ik kan Teus van 't Klooster aanraden. Zit in Eemnes.
Ah! Die ken ik volgens mij wel? Zit hij op de Wakkerendijk? Paardenvreugd toch? Zal zo eens google raadplegen.
Stal de Vries ook eens bekijken. Afstand maakt me niet zo heel veel uit, neem aan dat paarlief er wel eventjs staat..
Toydoll schreef:He suus wat leuk! Gaat ie voor de wagen
Ik heb evt ook nog wel wat adresjesHeb uiteindelijk mijn pony zelf gedaan toch wel, maar weet wel aantal mensen
Seni schreef:Mijn pony is beleerd bij Janus Geerts in Gilze noord-brabantheb er zelf ook een jaar stage gelopen. Worden ze goed verzorgd en beleerd.