Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hannah_Kika schreef:Hellooo,
Mijn tip: Maak zelf een touwhalster! Kei leuk om te doen hoor, en je kunt ze helemaal zelf op maat maken. Gewoon een filmpje van youtube pikken, touw bij de action (1,50 euro per 10 meter???)! Ze hebben wel alleen de kleur geel in de juiste dikte... En anders bij een andere hobbywinkel enz...
Nouja, veel succes!
Freya6 schreef:Hannah_Kika schreef:Hellooo,
Mijn tip: Maak zelf een touwhalster! Kei leuk om te doen hoor, en je kunt ze helemaal zelf op maat maken. Gewoon een filmpje van youtube pikken, touw bij de action (1,50 euro per 10 meter???)! Ze hebben wel alleen de kleur geel in de juiste dikte... En anders bij een andere hobbywinkel enz...
Nouja, veel succes!
Een goed halster aanschaffen met de juiste neusomtrek. Kan bijv. bij touwhalsters.nl.
Ik heb zelf altijd de Parelli halsters, wel vrij prijzig, maar soms ook tweedehands te krijgen op marktplaats of bokt markt. Ik zou je aanraden niet zelf te gaan knopen, of in ieder geval heel goed touw te kopen. Die van de Action is alsnog te dun, daarmee kun je je paard echt pijn doen omdat het veel te scherp inwerkt.
Niet doen dus.
En equiplay heeft ook goede halsters. Investering waar je jaren nog plezier van gaat hebben en je paard ook.