[AR] Juiste prijs menwagen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Juiste prijs menwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:26

Hallo,

Ik ben op zoek voor mijn vader naar een juiste menwagen.
Het is voor een kleine fries. Een recreatieve menwagen.
Wat is een redelijke prijs? Waar aan moet hij voldoen?

Groetjes.

JoyCiej007

Re: Juiste prijs menwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:37

Tsja........... wat is de juiste prijs voor 'een auto'.......
en wat versta je onder 'een juiste menwagen'? Wat wil je er mee? en waar hij aan moet voldoen, dat is afhankelijk van je eigen wensen.

veiligheid, degelijkheid en stevigheid zijn zowiezo wel handige eigenschappen. Verder kun je het zo duur maken als je zelf wil. Voor een echt goede wagen betaal je vaak toch tegen de 1000 euro aan. Er zijn ook zat simpele houten recreatie wagens, maar gezien die veel onderhoud kosten en soms echt 'basis' zijn uitgevoerd zonder bijv. een prettige vering, betaal je daar in verhouding minder voor.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 00:19

Sommige van die wagens die op de boktmarkt worden aangeboden zou ik met geld toe nog niet willen hebben. Gammele barrels of schroothout met autobanden. Zoals hierboven al wordt gezegd, kwaliteit kost geld. Dus kijk naar wagens vanaf ongeveer 1000 . Veiligheid is nu eenmaal heel belangrijk met mennen want hoewel een ongeluk wellicht minder snel gebeuren als dat gebeurt zijn de gevolgen vaak veel dramatischer

HorseAlround

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:24

Ik heb mijn wagen vorige maand gekocht 2de hands voor €1500,-
Hele nette geremde wagen, ben er erg blij mee ( komt bij een stalhouderij vandaan en echt zeer netjes onderhouden)

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:07

JoyCiej007 schreef:
Tsja........... wat is de juiste prijs voor 'een auto'.......

_/-\o_ haha

Ja dat dus. Dat is het zelfde als de vraag hierboven of de vraag wat kost een paard. Nou ergens tussen de 50 en 50.000.0000 euro ;-)

Maar goed ik vermoed dat je bedoeld met een juiste (belg?) een nette en goede.
En met recreatief een model met bankjes achter.
Voor een klein paard zal cob maat voldoende zijn denk ik. Ik vermoed dat je dan tussen de 1500-2500 wel klaar moet zijn; en dan wel afgaande op een niet zo luxe (gewoon bladvering, alleen achter geremd, geen molenrem) nieuwe wagen of een wat luxere gebruikte.

dingogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 20:13

Een kwalitatief goede menwagen heb je mijns inziens niet voor 1000 euro. Voor rond de 2000 euro en meer heb je een gewoon goede 2e hands wagen. Soms voor wat minder als je geluk hebt.
kijk eens op de site van hans van der mee uit loon op zand.
Deze wagens zijn een degelijk hollands kwaliteitsproduct. Bijna alle (2e hands) wagens zijn gegalvaniseerd onder de lak dus nooit meer roesten. Veren super en zeer goede service.
echt een aanrader vind ik.