Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JudArthos schreef:Zit ook een beetje met dat probleem, de enige "bak" die ik heb staat vol gras en is veel te groot. Voor grondwerk helpt het bij mij om haar niet de kans te geven om te eten door haar bezig te houden, en dan moet ze uiteindelijk wel de aandacht bij mij houden
Melinda94 schreef:JudArthos schreef:Zit ook een beetje met dat probleem, de enige "bak" die ik heb staat vol gras en is veel te groot. Voor grondwerk helpt het bij mij om haar niet de kans te geven om te eten door haar bezig te houden, en dan moet ze uiteindelijk wel de aandacht bij mij houden
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb al touwhalsters ipv gewone maar ze trekken gewoon door de druk van het halster heen. Bitjes heb ik helaas niet.... Ze hebben alleen bitloze hoofdstellen....
Melinda94 schreef:capopjekop schreef:Je kunt ook aan de eigenaren vragen of je een stukje wei mag afzetten en dat kaal laten eten. Maar dat ligt wel aan je bodem, op klei wordt het snel blubber nu het herfst wordt.
Het is inderdaad aan de vinkeveense plassen dus het is op turf en klei boden gebouwd..