Ik krijg altijd een brief van de KNHS of ik voor 2 jaar wil verlengen. Kost 41 euro incl. lidmaatschap van de KNHS. Je krijgt inderdaad iets korting als je al lid bent van de KNHS.
Volgensmij krijg ik al een paar jaar de rekening van de KNHS. SRR en KNHS zitten op het zelfde adres, dus het zal toch wel het zelfde zijn. Bij de KNHS moet alles goedkoper, dus mensen waar ze het mail adres van hebben zullen ze wel gaan mailen ?
Ik was vergeten hem te betalen, tja, krijgen ze ervan als ze hem zomaar in mijn mailbox gooien en ik daar halverwege het jaar geen rekeningen verwacht. Kreeg vroeger altijd gewoon bericht in de brievenbus.
Moest 27 euro betalen, denk dat het mijn ruiterbewijs was (koetsiers zit volgens mij in december).
palousa_boy
Geplaatst: 05-10-14 20:48
Ik heb het 2 weken geleden opgezegd. De 10 jaar dat ik hem heb gehad heb ik hem nooit nodig gehad en nu woon ik in Frankrijk dus weinig kans dat ik ga mennen in Nederland En heb de Knhs al genoeg gesponsord
Shenavallie
Geplaatst: 11-10-14 20:24
TS, je krijgt via de KNHS een rekening per post en nadat je deze betaald hebt, krijg je niet lang daarna deel 2 (verlenging) ook via de post opgestuurd. Neem anders voor alle zekerheid even contact met ze op of dit wel klopt. SRR is samengegaan met (of overgenomen door) KNHS.
heb knhs gebeld krijgen het niet meer via de post. Blijk dat ik mijn koetsiersbewijs eerder heb dan mijn startkaart vereniging heeft dit kunnen zien en dus hoefde ik eigenlijk bij hun geen contributie voor de knhs te betalen. Fijn heb ik al jaren teveel betaald...