Crista schreef:Ik gebruik led-fietslampjes.
Heb achter 2 grote op mijn groombeugels zitten en dan 2 kleinere rode lampjes naar achteren gericht op de zijkant van mijn zitting.
Voorkant op mijn wagen op de bomenvangers 2 grote witte led lampjes en 2 kleinere witte lampjes naar voren gericht op de zijkant van mijn zitting.
Op mijn lamoen aan beide kanten op het breedste punt 2 kleinere witte lampjes. Ponylief heeft op hoor frontriem een wit lampje en ze draagt een reflecterende band om haar nek maar ook daaraan een lichtje.
Tevens heeft ze reflecterende beenbanden om met rode knipperende lampjes. Ik draag zelf een reflecterend vest en op mijn cap heb ik naar voren een headlight en aan de achterkant een rood lampje.
Als het koud is heb ik nog een reflecterende deken voor mijn pony en reflecterende lange (en vooral warme) lange chaps aan.
Al mijn lampjes branden trouwens constant, er knippert dus niks, alleen de beenlampjes van mn pony knipperen.
Al een aantal keer complimenten van automobilisten gehad dat ik goed zichbaar was maar niet storend ofzo.
Zelf politie heeft me keer staande gehouden om te vertellen dat ik het super goed begrepen had!
Zo dat is pas serieus verlicht!
Ben wel benieuwd naar een foto hiervan.
Zijn er zat hier die met een paar banketstaaf lichtjes op pad gaan.. Geen wonder dat automobilisten zich dan kapot schrikken van een onverwachte menner op pad.