van schrapen naar voetje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

miesmermaid

van schrapen naar voetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 09:05

Het shetje dat ik verzorg kan al op commando schrapen :Y) ( dat heb ik hem niet geleerd ) maar ik wil hem ook graag een voetje leren geven :j ik heb op vele sites gekeken maar ik kon nergens vinden van schrapen naar voetje :( weten jullie een manier hoe ik het er aan kan leren ? ( ps ik doe niet aan clicker training :o )

uleon

Re: van schrapen naar voetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:16

Ik denk dat je het voedje schrapen en een voetje als 2 andere kunstjes moet zien en met een ander comando dan het voetje schrapen het moet gaan leren

miesmermaid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 09:18

uleon schreef:
Ik denk dat je het voedje schrapen en een voetje als 2 andere kunstjes moet zien en met een ander comando dan het voetje schrapen het moet gaan leren

ik had dat geprobeerd alleen als ik het commando voetje zeg een probeer het voetje te laten optillen gaat ze schrapen :(

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:20

Dan gewoon niet belonen, ze gaan vanzelf testen wat dan wel goed is, en als het in de goeie richting is belonen

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:25

Gewoon het been optillen, commando zeggen en snoepje geven, haha. Ik zal niet van schrapen naar voetje gaan maar inderdaad gewoon een ander commando van maken ;)
Onze haf had het héél snel door!

miesmermaid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 09:42

dankje allemaal !