Wie ow wie kan mij helpen aan een site waar ik de parelli dvd kan bestellen? Ik ben opzoek na de levels. Dus hoe je begint met parelmoer. Liefst in een pakket. Of een site waar ik aan materialen kan komen van parelli
Hier heb je wat materiaal en dvd's, alleen niet de levels. http://www.aleashop.be/ En via enkele instructeurs kun je e.e.a. bestellen waaronder Aniek Pieterse en Humphrey Dirks.
Ik raad je echter aan om lid te worden van Parelli Connect. Dan heb je level 1 gratis en krijg je alle dvd's en materiaal met korting. Alleen de verzendkosten zijn vrij hoog, maar ik plaats altijd even een oproepje als ik wat nodig heb, zodat andere mensen mee kunnen bestellen en we de verzendkosten kunnen delen.
HoiHoi, ik ben me momenteel ook aan het verdiepen in horsemanship en kwam ook bij Parelli terecht. Mij viel ook meteen op dat het echt... echt duur is!!! Ik heb besloten les te gaan volgen, maar de dvds leken mij ook mooi om te hebben. Even over die Parelli Connect, is die ook beschikbaar in NL... of is alles Engels...
Cassidy
Geplaatst: 17-08-14 20:51
Parelli Connect is in het Engels, en de pakketten ook.