Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar alvast bedankt voor de link
Stel mijn kar wordt ooit ingeruild of tweedehands verkocht, dan kan ik de koper altijd naar de bouwer verwijzen om de wagen tweespan geschikt te maken.
Sommigen kiezen voor een buitenbuis van RVS, maar ik vond de overgang van de lak dan vrij breekbaar en aangezien ik toch een dressuurmuts blijft vond ik een gelakte buitenbuis met zilveren bies toch wel sjiek staan. Bij deze kar rijd ik ook met een touwzweng. Daarnaast heeft mijn pony meer ruimte door de afzonderlijke lamoenstokken dan bij mijn vorige wagen. Ook een pluspunt. Verder is het juiste gewicht heel belangrijk. Je paard/pony moet niet alleen maar aan het trekken zijn, maar ook kunnen bewegen voor de kar.
zeker voor een pony). Je kan 'm in de dressuur gebruiken om de kar minder snel te laten scharen bij het achterwaarts gaan, maar als je je paard goed over twee handen rijdt, moet dat ook geen probleem zijn.
Maar daar mag ik thuis nog niet over praten ha ha. Eerst maar kilometers maken. 

djuulsie schreef:Mooie wagen Marja! Zoiets zoek ik ook ongeveer, maar je raadt dus RVS aan, omdat dat minder snel beschadigd, klopt dat?
Wat heb je voor deze wagen betaald als ik vragen mag? Mag natuurlijk ook per PB