Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Capriootje schreef:Wij hebben deze al een aantal jaar en bevalt erg goed!
Hoge schoft is geen probleem, wij hebben er wel altijd een dekje onder zodat de pad niet zo vies wordt aan de onderkant en lijkt me ook lekkerder voor het paardWe hebben er een simpele neopreen singel aan en hij ligt mits gewoon goed aangesingeld altijd nog op zijn plek en glijd niet!
Flits__ schreef:Ik heb deze ook nu een jaar of 2.
Of hij aansluit op een hoge schoft durf ik niet te zeggen. Maar hij glijd niet. Heb er zelf een gewone neopreen dressuursingel aan. Rijd zonder dekje eronder, heb op het moment geen zadel dus rijd zeker 3 keer in de week hiermee. Mijn pony heeft nergens last van, ook geen schuurplekken of iets dergelijks.
Mizora schreef:Ik heb de barefoot variant. Hetzelfde model en ik vind het op de schoft toch wat moeizaam dus ik heb er een grandeurpad met hd-inlages in zitten. Zeker omdat ik altijd met de bbp rijd en dan ook tot een uur, vind ik dat fijner voor het paard. Nu heeft mijn paard wel een hoge schoft en zeer weinig schoft- en rugspieren dus het is een zeer grote afstand die hij moet overbruggen. Bij een minder extreem paard zou het waarschijnlijk gewoon zo kunnen.
Hij glijdt in principe niet.
Ik heb er de FRA supersingel dressuur aan zitten.