[AR] zit met een vraag wat betreft afstelling..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

zit met een vraag wat betreft afstelling..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 23:29

ik rij hier al een tijdje met de hca en heb em voor zover mogelijk goed afgesteld dat hij tijdens het rijden zweeft in het oog..
maar nu twijfel ik dus of ik mijn licht ogen alsnog een gaatje omlaag moet zetten.
omdat hij nu zo achterover lijkt te hangen op foto maar hij wel in de ogen zweeft?
of dat ik gewoon grotere velgen moet kopen omdat ze nu gewoon te klein zijn voor mijn merrietje van 96 cm..

hierbij even een foto
Afbeelding

Afbeelding

Napie

Re: zit met een vraag wat betreft afstelling..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 00:10

Mijn sulky staat precies hetzelfde. Zolang jij en de pony er geen last van hebben is het prima. Eventueel kan je de bout onder je zitting nog iets verder naar voren zetten zodat je fijner zit met je rug

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 01:31

Als de sulky zweeft is het goed. Ik vind het trouwens wel meevallen hoe erg hij achterover hangt. Grotere wielen zou ik zeker niet doen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 20:11

dan weet ik voldoende dank jullie wel ik dacht namelijk wel even dat t niet goed zat te ver omhoog enz..

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:17

Eigenlijk past deze vraag beter in het centrale sulkytopic, maar je hebt ook al antwoord.