Er is een lijst van menwebshops. Misschien vind je daar iets bruikbaars tussen. Ik hang, wat Napie zegt, soms een fietstasje aan de wagen. Net zo makkelijk en kun je 's avonds of op vreemd terrein er makkelijk afhalen ivm diefstal.
marlon2292
Geplaatst: 27-07-14 21:49
Ik heb een oude laptop tas aan de achterkant van mijn bok hangen. Deze kan je ook makkelijk los halen als je klaar bent en onderweg ergens wil stoppen.
Wat marlon zegt, al heb ik een oude tnt-tas achterop Die is waterafstotend, wel prettig als je eens door de waterbak gaat
tine10
Geplaatst: 28-07-14 00:49
Ik ben naar een tassenwinkel geweest, omdat ik ook graag qua kleur iets leuks bijpassends wilde hebben. Super geslaagd en hij was nog in de aanbieding ook. Meerdere vakken, dus erg handig. Onder mijn bokkussen is een kleine ruimte en daar past hij precies in.
Een kennis van me heeft een tas voor een fototoestel/videocamera achter aan haar menwagen bevestigd. Werkt super! Denk dat je niet specifiek moet kijken naar een tas voor aan de menwagen, maar een tas uit moet kiezen die qua afmeting, inhoud en bevestigingsmogelijkheden bij je past. Of dat nou een laptoptas, rugzak, sporttas of cameratas is maaky niet veel uit toch? Succes met je zoektocht!
tine10
Geplaatst: 28-07-14 01:12
Inderdaad Bernoe, ik heb de maten die de tas maximaal mocht hebben genoteerd en ben met meetlint naar de winkel gegaan.
Modw
Geplaatst: 17-08-14 15:05
Dag Bernoe ben ik dat met dat fototoestel tasje?? Ja dat werkt wel op het 4 wiel wagentje maar voor de HCA is het moeilijker een te vinden. Ik heb een "ing" tas aan het rekje bevestigd. Kijken of dit het is.
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een geschikte tas. Mijn ervaring is dat fietstassen helaas niet passen (althans niet op onze wagen). Het ophangbeugeltje is net te klein. Dus ik lees even mee voor tips.
tassie73
Geplaatst: 27-08-14 12:39
Ik heb een fiets stuurtas gekocht....past prima....zitten alleen klittenbanden aan en geen beugels dus kun je zelf verstellem