Vrijheidsdressuur op muziek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lindeeee

Vrijheidsdressuur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 17:23

Hallo allemaal,

Al een tijd lang lijkt het mij leuk om een VD 'kür' op muziek te maken, en die dan uit te voeren met het paard van een kennis, die erg ver is in VD. Ik wil dan graag een kür maken op het liedje Magic van Coldplay. Omdat dit best lastig is, lijkt het mij leuk als er bokkers mee kunnen bedenken!

Ik weet niet precies welke kunsten hij allemaal kan, dus je kan gewoon uit alle kunstjes kiezen (op de site nalanta.nl staan er een heleboel als je er een groot aantal wil weten). Ik hoor graag ideeën, barst los!

Groetjes, Linde

Ps. Sorry als dit fout staat moderators, zou een van jullie hem dan willen verplaatsen?

Naomi_King

Re: Vrijheidsdressuur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:59

Misschien is het leuk om als laatste het compliment te doen?

NikkivanOlst

Re: Vrijheidsdressuur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:45

Ik denk dat het vooral belangrijk is om het los te laten dat je een kur kunt doen op muziek.... Bedenk dat een paard (zeker in de vrijheidsdressuur) niet altijd doet wat je wilt, een oefening anders/langer/minderlang/niet uit voert zoals bijvoorbeeld het liggen ivm spanning.

Probeer in grote lijnen te stellen wat je wil en ga het daarmee invullen :)

Let wel op dat je het afwisseld met bijvoorbeeld grondwerk/rijden, alle kunstjes achter elkaar plakken is geen goed idee, dan ben je zo klaar :=