veulen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RacexPuck

veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 22:08

Hoii ik weet niet of ik het hier goed plaats maar mn verzorgveulen zit alleen maar te bijten en nu hebben we n halster hij is er gewend aan hij wil alleen totaal niet lopen

tips?

Sjolvir

Re: veulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 22:11

Het is een veulen..
Die kunnen nog niets en moeten alles op een rustige manier leren.
Vraag iemand met ervaring of ze je kunnen het pen.

Wat wil je met het veulen? Want doorgaans hoef je er niets mee en niets doen is beter dan het verkeerd aanleren.

Hoe probeer je het veulen mee te laten lopen?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 22:14

een veulen moet lekker veulen zijn en dus lekker buiten lopen bij zn moeder en eventuele vriendjes.

tuurlijk moet een veulen ook het een en ander mee krijgen.. uit jou bericht maak ik op dat je niet veel ervaring hebt met veulens.. is er een ervaren iemand die je misschien kan helpen?

RacexPuck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 00:03

Sjolvir schreef:
Het is een veulen..
Die kunnen nog niets en moeten alles op een rustige manier leren.
Vraag iemand met ervaring of ze je kunnen het pen.

Wat wil je met het veulen? Want doorgaans hoef je er niets mee en niets doen is beter dan het verkeerd aanleren.

Hoe probeer je het veulen mee te laten lopen?

we moeten m van zn baasje helemaal mak maken en dat ie ook gwn loopt ik probeer m te later meelopen hoe t moet zeg maar

RacexPuck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 00:04

AdnerB schreef:
een veulen moet lekker veulen zijn en dus lekker buiten lopen bij zn moeder en eventuele vriendjes.

tuurlijk moet een veulen ook het een en ander mee krijgen.. uit jou bericht maak ik op dat je niet veel ervaring hebt met veulens.. is er een ervaren iemand die je misschien kan helpen?

hij staat dag en nacht op de wei met zn vriendje ik heb al ervaring met veulens maar ik heb nog nooit zo'n lastige gehad de eigenaar fokt ermee en wilt dus dat wij ze mak maken en alles

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 00:15

Hoe oud is dit veulen? Lekker spelenderwijs gewend maken aan mensen lijkt me het beste, dat halster en meelopen komt vanzelf.

RacexPuck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 20:23

Rubber_Duck schreef:
Hoe oud is dit veulen? Lekker spelenderwijs gewend maken aan mensen lijkt me het beste, dat halster en meelopen komt vanzelf.

dat weet ik niet precies maar gaat nu al beter ;)