Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xSlvna schreef:Laat het doen door een professional, hoef je ook niet zo veel vragen te stellen.
Nee serieus, ga niet zelf klooien.
Nylon tuig is prima en bitloos kán ook, is alleen minder safe.
Blondie_ schreef:Bedankt maar reacties als professionele hulp zoeken kunnen jullie achterwege laten. Die kreeg ik 12 jaar geleden op Bokt ook. En hij is fantastisch geworden! gewoon een karakter van goud! zonder hulp
Blondie_ schreef:Bedankt maar reacties als professionele hulp zoeken kunnen jullie achterwege laten. Die kreeg ik 12 jaar geleden op Bokt ook. En hij is fantastisch geworden! gewoon een karakter van goud! zonder hulp
biancaroze schreef:En voordeel als je je koetsiersbewijs hebt is dat je dan ook verzekerd bent voor ongelukken/schade die je met jou span veroorzaakt
Esmeralda schreef:Blondie_ schreef:Bedankt maar reacties als professionele hulp zoeken kunnen jullie achterwege laten. Die kreeg ik 12 jaar geleden op Bokt ook. En hij is fantastisch geworden! gewoon een karakter van goud! zonder hulp
Erop zitten en achter zitten zijn 2 totaal verschillende dingen
En wat is er mis met professionele hulp?
Ga eerst maar eens goed ervaring doen bij een ervaren koetsier, voordat je zelf aan de slag gaat.
Blondie_ schreef:Bedankt maar reacties als professionele hulp zoeken kunnen jullie achterwege laten. Die kreeg ik 12 jaar geleden op Bokt ook. En hij is fantastisch geworden! gewoon een karakter van goud! zonder hulp.
Gem schreef:Blondie_ schreef:Bedankt maar reacties als professionele hulp zoeken kunnen jullie achterwege laten. Die kreeg ik 12 jaar geleden op Bokt ook. En hij is fantastisch geworden! gewoon een karakter van goud! zonder hulp.
En toch vraag je hier weer om hulp. Een karakter van goud heb je geluk mee, maar dat wil niet zeggen dat je daar op kunt rekenen. En zo wel, dan zou ik zeggen: koop een kar en tuig en knup'em d'r veur. Zonder hulp en adviezen, nergens nodig voor.