gezocht: ervaringsdeskundige grondwerk in zuid-oostFriesland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Precyll

gezocht: ervaringsdeskundige grondwerk in zuid-oostFriesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 23:57

Hallo,

Ik ben op zoek naar een ervaringsdeskundige in grondwerk (liefst parelli) die mijn 11 jarige dochter de kneepjes wil bij brengen. En haar ook kan leren goed te longeren

Ik heb helaas weinig ervaring in parelli. Ik heb er een hoop over gelezen maar wil niet zomaar wat aan klooien.

Het probleem: pony lief is super braaf maar mijn dochter is nog niet de baas. Ik heb geen problemen met hem en hij accepteer mij als leider, echter is het natuurlijk de bedoeling dat mijn dochter het doet en ik kan er niet altijd bij zijn.

Mijn dochter is heel leergierig en wil heel graag. Zij is echter wel snel gefrustreerd en daar reageert pony weer op. Hij is echt een spiegel en als zij gefrustreerd is wordt hij dat ook en nerveus.

Ik zoek dus iemand die haar kan leren longeren en de beginselen van grondwerk kan leren. Graag met een redelijke uurprijs. Lammert Haanstra woont in een dorp verder bij ons maar vraagt 80 euro per uur voor privé les en dat is toch boven mijn budget _O- al is hij wel steengoed :))

Puniewhitje

Re: gezocht: ervaringsdeskundige grondwerk in zuid-oostFriesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 09:33

Ik ken een meisje van 16 die dat heel erg goed kan. Ze heeft een site die Nista horsemanship heet en ze geeft ook lessen. Ze woont in Heilloo dus misschien is het iets te ver maar jape kan het altijd proberen

Precyll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 18:20

Puniewhitje schreef:
Ik ken een meisje van 16 die dat heel erg goed kan. Ze heeft een site die Nista horsemanship heet en ze geeft ook lessen. Ze woont in Heilloo dus misschien is het iets te ver maar jape kan het altijd proberen

Heilloo is wel erg ver en voor een 16 jarige helemaal. Het gaat mij er echt om dat er iemand op stal komt om de fijne kneepjes van het vak te leren.

Puniewhitje

Re: gezocht: ervaringsdeskundige grondwerk in zuid-oostFriesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 18:25