Al een tijd vraag ik mij af of er echt goede erkende opleidingen,studies of cursussen bestaan waar je echt erkend instructeur,coach of trainer kan worden.
Ik start in september met de opleiding dier,gedrag en ondernemen aan het Helicon in Geldermalsen. Tijdens deze opleiding ga ik ook al stage lopen een aantal weken bij bedrijven die werken volgens verschillende visies en methodes binnen het NH begrip.
Nu wil ik tijdens of na deze studie instructeur en trainer worden, maar wel met een erkend diploma of certificaat. Mijn doel is om uiteindelijk les te geven aan mensen met en zonder eigen paard doormiddel van samenwerking, vriendelijkheid en consequentheid zonder dat één daarvan daar geen plezier in heeft. Ik ben zelf ook al erg bezig met lezen,ontdekken en vooral veel doen met mijn eigen pony.
Is er hier iemand die mij hier meer informatie over kan vertrekken of iets kan aanraden wat bij mij zou passen?
Je wilt een erkend diploma of certificaat. Moet dat perse een Nederlands diploma of certificaat zijn?
Bommeltje_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-14 22:31
Bedankt Caira ik ga de site eens goed doorlezen!
Ja MarshaAldo emiel voest had ik al gevonden. Dat lijkt mij ook erg interessant. Ik ben even alles wat ik al wist en wat ik nu via hier doorkrijg aan bekijken en zoeken wat het beste bij mij past
Bommeltje_
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-14 22:32
Cassidy schreef:
Je wilt een erkend diploma of certificaat. Moet dat perse een Nederlands diploma of certificaat zijn?
Goed zo. Uiteindelijk is Parelli idd niet duur omdat je er je hele leven wat aan gaat hebben. Ik denk dat de je er op de lange duur uiteindelijk meer inkomsten en zelfs je levensonderhoud in kunt voorzien dan met je helicon opleiding.
Ja dat had ik sowieso voor ogen, de Helicon opleiding doe ik vooral voor het ondernemingsgedeelte Daar had ik van te voren al geen verwachtingen van op het gebied van natuurlijk werken met paarden etc.