Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:Hier train ik thuis zonder kalkoenen (rij altijd op gras), op wedstrijd wel altijd.
Thuis pas ik mijn training aan op de bodem, met nat weer geen voltes 10 meter galoperen enzo. Niet te fanatiek weg in de uitgestrekte gangen. Op wedstrijd wil ik gewoon kunnen rijden zonder er te veel om te moeten denken.
JoyCiej007 schreef:Om op vraag van TS dan even in te haken; ik vraag me altijd af hoe jullie/andere menners dat dan doen áls je idd tijdens een SGMW de kalkoenen in de ijzers hebt gedraaid, en je gaat het hindernistraject in. Want helaas is niet op iedere wedstrijd het hindernistraject en dan het stuk tussen de hindernissen, steeds gras/zand. Soms is er een weg met berm, maar als er dan geen berm aanwezig is? Lijkt me dan toch helemaal niet goed voor benen/spieren/pezen/hoeven? Soms zie je de vonken er zelfs vanaf vliegen.
Ik heb ze in principe altijd zonder ijzers staan, maar ik zie wel eens medemenners die kalkoenen hebben en dan in volle draf met kalkoenen over de weg gaan in de stukken die tussen de hindernissen in liggen tijdens SGMW's.