[AR] Beginnen met mennen, omgeving voorne putten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Beginnen met mennen, omgeving voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-14 17:24

Ik heb een jonge tinker van net 3 jaar oud. Daar ben ik rustig al een beetje grondwerk mee aan het doen met een zadeltje op. Maar ik wil hem ook heel graag beleren voor de kar. Ik heb zelf helemaal geen ervaring hiermee. Ik heb zelfs nog nooit gemend. :o Naja wel een keer voor de lol achter een haflinger op een slee gehangen. Maar dat telt niet hahahaha :P
Ik woon op Voorne Putten, dus ik zoek een plek waar ik ervaring op kan doen om te kijken of ik mennen sowieso wat vind.

Maar ik zit te googelen en de enige leuke plek die ik tegenkom in de buurt is Woltershof maar die doen dus geen lesjes meer geven..... -O- -O-

Hebben jullie misschien een idee?

Ik sta overigens op manege Hellevoetsluis met mijn paard.

Erica_Risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:27

Vraag eens bij Koos de Ronde op zwartewaal,
in vierpolders zit een tinkerstal, die gehele cursussen geeft met span van hun, maar ook beleren.

Edit: lees net dat woltershof die tinkerstal is die ik bedoel.......
Laatst bijgewerkt door Erica_Risje op 20-06-14 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

F_inley

Re: Beginnen met mennen, omgeving voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 18:31

Je kan het idd aan piet de ronde vragen die geeft soms wel eens lessen met een van zijn eigen paarden. Gewoon even bellen dan heb je zo een antwoord.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Beginnen met mennen, omgeving voorne putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 21:44