Ik wou even wat heerlijke foto's delen van mij en Sil

Sil is 7 jaar oud, 1.20 hoog en een kruising welshxshet
13 april hebben we onze eerste SGMW wedstrijd gereden in het Amsterdamse Bos! Mogelijk gemaakt door het vervoer en groomwerk van Keet@bokt. Foto's en een leuk filmpje incl Sil met koeien fobie zijn hier te vinden:
[AR-ITP] Onze eerste SGMW! Wat hebben we genoten!
18 mei, onderlinge wedstrijdje bij de vereniging, helaas enige menner en zelfde jury als de ruiters, maar alsnog hoogste punten gehaald van alle deelnemers haha. Was even een lekker oefen rondje

22 mei, een avondritje van bijna 14 km met amanda18@bokt en haar moeder en pony Pim

29 mei, We hadden de smaak te pakken en gingen voor nog een SGMW in Barsingerhorn! Dit keer mogelijk gemaakt door het vervoer en groomwerk van amanda18@bokt! Resultaat 2de van de 4

3 juni, Baktraining op zijn 7de verjaardag

5 juni, een 14km avondritje tijdens de avond4daagse! Dat vond Sil maar raar zoveel mensen!

7 juni een leuk ritje van bijna 18 km, waar we lekker 2u23 over hebben gedaan met mijn vriend en zijn broer

8 juni Kindjes rond gereden op een grasveld tijdens het Out de Box Festival van Reuring op stal! Ook nog even wat trucjes getoond voor de fotografe!

12 juni met Sil naar Heliomare waar we bij de afdeling vroegbehandeling kleine kindjes op zijn rug een rondje lieten stappen. Geweldig om te zien en echt genieten! (lichamelijke en verstandelijke gehandicapte peuters)

15 juni
regelmatig maken we dus ritjes van 13 - 17 km, heel graag wil ik dit uitbreiden naar 30 km.
Gister 15 juni 2 routes samengevoegd en zo een rit kunnen maken van bijna 23 km in 2u40! Sil rende daarna in galop bokkend het land weer in, tijd om nog meer km toe te voegen

Elke dag weer heerlijk genieten dus! En dat zou niet mogelijk zijn zonder alle geweldige mensen die mee willen op de wagen en me steunen in mijn dromen! Vooral mijn vriend, die niets met paarden heeft, maar toch welke week braaf weer achterop stapt

Binnekort hebben we ook nog ringsteken en een onderlingwestrijdje met hopelijk wat meer competitie

Leuk dat je hebt gelezen en gekeken!
(Wagen is geleend van Cavalier Equestrian, want er is een nieuwe voor mij in de maak

Ook nog even leuk om te vertellen! Sil was op 24 mei gewogen op 305.5 kilo!