Sinds zeker een jaar doe ik aan VD met mijn inmiddels 25 jaar oude verzorgpaard Gaspard.
Gaspard heeft artrose, en ik vind het belangrijk om nog wat te hebben als we niet meer kunnen rijden. Stil staan roest, dus ik wil hem dan natuurlijk absoluut niet stil hebben staan!

In dit topic eigenlijk alleen even zijn Spaansepas/ Jambette. Dit omdat daar gister geode foto's van zijn gemaakt, en ik jullie wil laten zien hoe we begonnen zijn, en hoe hij het nu uitvoerd.
Vind de foto's van gister persoonlijk erg gaaf, en het plezier dat hij heeft straalt gewoon van de foto's af!

1. Hoe we ooit begonnen... Eerst doormiddel van achter zijn elleboog mijn hand te plaatsen. Hier leerde hij net te reageren op de aanraking van het zweepje. En zo zag het er ook echt uit in het begin.

2. Hier ongeveer afgelopen December.. Voor het eerst vragen terwijl ik erop zat. Nog steeds zag het er zo uit, en snapte hij niet dat zijn been meer de lucht in moest.

3. Foto's van gister! Ik had gereden, dus mn cap nog opgehouden. Inmiddels heeft hij de smaak te pakken!

4.

5.

6. Soms moet je nog wel eens voor hem uitkijken..

7.

8.

Ik ben onwijs trots op die ouwe knapperd! Hij vind het onwijs leuk allemaal op te doen, en hoop dat dat voor jullie ook te zien is.