[AR] Iemand ervaring met dit vliegendeken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cha_biske

Iemand ervaring met dit vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 12:11

lianne74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:56

Nadeel van deze deken vind ik dat er geen hals aan zit. Juist daar zitten de dazen zo graag en je kunt er niet bij. Kijk eens bij ideal, prijs ongeveer hetzelfde en je pony is wel helemaal bedekt.

cha_biske

Re: Iemand ervaring met dit vliegendeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 15:37

ik wil juist graag een zonder nek, dit had ik er bij moeten zetten sorry! Het is een pony met lange manen een beide kanten dus geen last van dazen op haar nek en dus niet nodig ;) Zou dit dan wel een goed deken kunnen zijn? Of beter met een opening voor rond het schoftuig of zijn gaten voor de lichtogen genoeg?

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:42

Heb zojuist bij de ponywebwinkel een vliegendeken van ideal besteld, die van 28 euro zonder hals hadden ze niet de juiste maat.
Bestel regelmatig wat bij deze webwinkel, ben er erg tevreden over! Ze verkopen veel van ideal.

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:44

cha_biske schreef:
ik wil juist graag een zonder nek, dit had ik er bij moeten zetten sorry! Het is een pony met lange manen een beide kanten dus geen last van dazen op haar nek en dus niet nodig ;) Zou dit dan wel een goed deken kunnen zijn? Of beter met een opening voor rond het schoftuig of zijn gaten voor de lichtogen genoeg?

Ik heb ook een pony met veel manen maar die gaan wapperen als je gaat draven, en ze weten er toch bij te komen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar die met hals.

cha_biske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-14 19:03

Ja bij mijn pony zitten er eigenlijk nooit op haar hals, ik weet niet waarom maar de dazen zitten graag juist boven haar staart en op haar flanken dus dan zou een deken zonder hals moeten volstaan :)

marina62

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:43

cha_biske schreef:

Ik gebruik deze deken ook en een deken met hals. Beide dekens bevallen goed. De gaten voor de leidselogen zijn groot genoeg. Mijn paard heeft ook best lange manen maar soms is de volledige vliegendeken ook handig (vind ik)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 08:24

Er is net een recent topic over de vliegendeken. Daar kun je meelezen en deze vraag stellen.
[AR] vliegendeken