[AR] Wie helpt me aan een leuke privéles?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kathmandu

Wie helpt me aan een leuke privéles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 17:06

Dag mennende bokkers!

Om de eigenaar van het paard wat ik rijd te bedanken (zit voor zover ik weet niet op bokt), wil ik hem graag een privéles van een bekende(re) instructeur cadeau doen. Zelf rijd ik dressuur, dus ken ik alleen grote namen als IJsbrand Chardon en Koos de Ronde.

Als ik op het internet kijk, zie ik weinig mogelijkheden voor menlessen en al helemaal geen prijzen voor de lessen. Het gaat dus om een keer voor de leuk lessen bij een ander als cadeautje. Weet iemand waar dit leuk is en welke instructeur ook eenmalig zo'n les wil geven? Een indicatie voor de prijs zou fijn zijn, maar ik kan er natuurlijk ook even achteraan bellen ;-). Alvast heel erg bedankt!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 20:05

Zie de FAQ voor men-instructeurs

Kathmandu

Re: Wie helpt me aan een leuke privéles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-14 20:59

Bedankt voor je reactie Gem! De lijst is alleen weinig actueel of er missen contactgegevens. Vandaar mijn bericht hier.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 21:07

De lijst wordt zoveel en zo goed mogelijk bijgehouden en voor de contactgegevens kun je even googlen.

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:48

Je kan eens kijken voor aart van de kamp, 50 euro per uur of henk garrits van de viervoeter maar die prijs weet ik niet

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:55

In de regio Utrecht denk ik aan Jan Bijeman.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 14:38

IJsbrand Chardon geeft zelf ook menlessen, en zijn zoon Bram Chardon geeft ook menles.. wat dit kost zou ik niet weten, misschien staat het op de site van de manege of kan je ze hier even over bellen.. www.chardon.nl