Tuard reden we voorheen voornamelijk recreatief buiten voor de wagen en hij wordt twee keer per week onder het zadel gereden door mijn groom, ik heb hem pas een keer mee naar menles gehad voor echt eens wat anders als rechtuit voor de wagen. Het was voor ons ook beide de allereerste keer marathon rijden, beide hadden we nog nooit marathon hindernissen geoefend en Tuard zelfs nog nooit kegeltjes gereden, dus ik was erg benieuwd hoe het zou verlopen

We begonnen met een vaardigheidsparcours, en wat deed hij dat goed! Wel wat slingerig in draf in het begin maar ik merkte al gauw dat galop veel beter ging en daar dingen we, maar 1 bal eraf en mooie snelle tijd!
En er zit denk ik ook best een dressuurfjordje in hem verstopt, nog even oefenen en we kunnen zo starten

En toen de hindernissen in, alle hindernissen had ik goed gereden en kon ook best al snelheid maken

En daar is de waterbak

En toen weer de laatste doorgang naar de finisch WEER door de waterbak, hij trof het wel

Nog wat actiefoto's in verschillende hindernissen die allemaal echt goed gingen

En tussen elke hindernis moesten we een groot rondje stappen en dan mochten mijn kindjes gezellig mee op de kar wat ze super leuk vonden

Bedankt voor het kijken