Les in grondwerk/NH/Parelli, waar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ilangok

Les in grondwerk/NH/Parelli, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-14 22:36

Hoi bokkers,

Ik ben op zoek naar een goede instructeur die les geeft in natural horsemanship/grondwerk en dan vooral de Parelli methode.
Ik woon in Noord Holland, Anna Paulowna, en ben op zoek naar iemand die op locatie komt en niet al te duur is.

Wie kent er iets voor ons? :)

tamary

Re: Les in grondwerk/NH/Parelli, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 00:41

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 01:16

Ik ben ook nog steeds op zoek, alleen ik vind die jij nu aangeeft echt heel erg duur als ik eerlijk mag zijn :\
Maar dat kan ook aan mij leggen. Ik volg in ieder geval eventjes!

_velowhisp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 02:31

http://www.zoe-parelliprofessional.com/
Zoë is in één woord gewoon amazing. Ze weet zo ongelofelijk veel en kan het super goed uitleggen met leuke voorbeelden en ze heeft overal wel een idee/ oplossing voor.
Ze is wel Engels en geeft ook les in het Engels, maar ze verstaat wel redelijk goed Nederlands en als je iets niet in het Engels weet snapt ze het meestal wel als je het in het Nederlands zegt. Ze is alleen nu op dit moment in Amerika bij Pat Parelli om weer nieuwe dingen bij te leren maar ongeveer in september geeft ze weer lessen.
Ik weet niet wat andere zijn maar ik vind haar niet duur, privé les is 40, groepsles is 20.
Ik weet alleen niet hoe ver ze naar boven in Noord Holland gaat, Ik woon in Haarlem, haar gebied zit ongeveer daar in de buurt, maar het is Noord Holland dus wie weet.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 09:36

Tja, de échte zijn gewoon in verhouding duur :)
Voor een startup is het zeker wel aan te raden om één keer sowieso goed les te nemen, maar ook veel demo's bij proberen te wonen. Ik zie trouwens nu dat Anna Hoogslag in Groningen zit? Ik dacht dat zij in Amsterdam zat?
Ik weet dat er dat ik begon waren er veel demo's en ben ik bijna overal wel geweest(het hele land door gereden voor demo's) als je ziet hoe zij denken kun je ook al heel ver komen.

Als je dus zo een beetje een basisje hebt, kom je ook een heel eind van filmpjes etc. Ervaring is toch dat je vaak uit alles wat meepakt, iedereen doet het anders.

Ik kan naast de echte parelli-instructeurs ook die van Equi-Unity aanraden :) Ook kundige mensen met een fijne stijl. Zij zitten omgeving Amsterdam.

Wicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:21

Ik dacht dat Parelli-instructeur Fleur van Wollingen in de kop van Noord-Holland les gaf. MIsschien kan je die eens vragen?

ilangok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 16:03

Bedankt allemaal. :)
Het hoeft trouwens niet een gediplomeerde instructeur ed te zijn, als hij/zij maar weet waar ze over praat en goed lesgeeft.
Ik loop namelijk een beetje vast en een lesje zou wel fijn zijn zodat we verder kunnen.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:18

_velowhisp schreef:
http://www.zoe-parelliprofessional.com/
Zoë is in één woord gewoon amazing. Ze weet zo ongelofelijk veel en kan het super goed uitleggen met leuke voorbeelden en ze heeft overal wel een idee/ oplossing voor.
Ze is wel Engels en geeft ook les in het Engels, maar ze verstaat wel redelijk goed Nederlands en als je iets niet in het Engels weet snapt ze het meestal wel als je het in het Nederlands zegt. Ze is alleen nu op dit moment in Amerika bij Pat Parelli om weer nieuwe dingen bij te leren maar ongeveer in september geeft ze weer lessen.
Ik weet niet wat andere zijn maar ik vind haar niet duur, privé les is 40, groepsles is 20.
Ik weet alleen niet hoe ver ze naar boven in Noord Holland gaat, Ik woon in Haarlem, haar gebied zit ongeveer daar in de buurt, maar het is Noord Holland dus wie weet.

100% mee eens, Zoe is echt fantastisch en het lesgeld (ik betaal inderdaad ook 40 voor 1 uur priveles) 3dubbeldik waard. Ik vrees alleen dat zij niet zo ver noordelijk gaat :n

Misschien hier nog even rondkijken voor instructeurs in de buurt? http://parelli.nl/NL/instructors.php

Ongediplomeerde NH instructeurs zou ik zelf niet zo snel aanraden, maar dat is persoonlijk :)

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:36

Fleur van wollingen komt vooral in het midden van Nederland, maar tegen mij heeft ze gezegt dat ze eigelijk door het hele land gaat ;) ik heb nu één les van haar gehad en ben erg tevreden.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:39

Wicky schreef:
Ik dacht dat Parelli-instructeur Fleur van Wollingen in de kop van Noord-Holland les gaf. MIsschien kan je die eens vragen?

Ik wilde jou net aanraden! :D Maar is ook wel wat ver geloof ik.

Wicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 16:15

Rianne11_42 schreef:
Wicky schreef:

Hee Rianne, ben je verdwaald? Voor mij is Anna Paulowna wel te doen, maar ik ben geen Parelli-instructeur ;)

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 17:50

Wicky schreef:
Rianne11_42 schreef:

Hee Rianne, ben je verdwaald? Voor mij is Anna Paulowna wel te doen, maar ik ben geen Parelli-instructeur ;)

Nee hoor! :D
Citaat:
een goede instructeur die les geeft in natural horsemanship/grondwerk en dan vooral de Parelli methode

En even later geeft ze aan dat de instructeur niet gecertificeerd hoeft te zijn zelfs (en laat jij nou toevallig zelfs wel instructiecertificaten hebben). Dus bij deze:

Ik raad Wicky aan voor je NH-lessen! *\o/*