[AR] Mendurance..... En nog een centrale plek voor info...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nobje

Mendurance..... En nog een centrale plek voor info...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 23:18

Hoi...

Ik was met Face book aan het spelen en kwam deze gave pagina tegen :

https://www.facebook.com/pages/Menduran ... 51?fref=ts

En aangezien ik het niet altijd even simpel vind om alle info te vinden sinds het niet meer onder het hoedje van de Endurance valt... dacht ik dat ga ik even delen
er stond zelfs een leuk nieuwtje op over een extra rit, c.q. wedstrijd in of bij Breda...
Maar goed ... ik zou zeggen ga even kijken.. er staan allemaal handige linkjes op info.

En nog een stukje over dat je nu ook met een sulky mag starten
als pilot... leuk kan ik met mijn mini shet ook een keer meerijden dacht ik meteen ha ha ha ha
Laatst bijgewerkt door nobje op 12-05-14 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Napie

Re: Mendurance, En nog een centrale plek voor info...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:20

Waar is de vind-ik-leuk knop hier?

Suzan_bobar

Re: Mendurance, En nog een centrale plek voor info...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 23:22

Die ontbreekt nog steeds,...

liberty

Re: Mendurance..... En nog een centrale plek voor info...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 09:23

Leuk! 19 oktober ga ik vrij houden :D

Etten Leur staat ook ingeschreven.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:40

Leuk leuk!! Is een mooie manier om de Mendurance te promoten en informatie te verspreiden.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 18:53

Helaas, de mendurance in Zelhem van 6 sept. is afgeblazen. Jammer!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:48

He jammer, we hadden het er vandaag over om in te schrijven.

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 20:54

MarjaR schreef:
Helaas, de mendurance in Zelhem van 6 sept. is afgeblazen. Jammer!

O wat jammer, ik had die ook op mijn verlang lijstje gezet.
Weet je ook waarom deze niet doorgaat ?

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:59

Wat ik van een van hun terug gemaild kreeg is voornamelijk tijd te kort, krap budget en tot nu toe weinig aanmeldingen. Ze hebben een goedlopende D/V wedstrijd waar ze zich volledig op willen gaan storten.
Erg jammer hoor! Zelhem was volgens mij een populaire wedstrijd die veel mensen graag terug hadden gezien.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 22:19

BibiSmurf schreef:
Wat ik van een van hun terug gemaild kreeg is voornamelijk tijd te kort, krap budget en tot nu toe weinig aanmeldingen. Ze hebben een goedlopende D/V wedstrijd waar ze zich volledig op willen gaan storten.
Erg jammer hoor! Zelhem was volgens mij een populaire wedstrijd die veel mensen graag terug hadden gezien.

Tja, nu zijn er inderdaad weinig inschrijvingen want de meeste aanmeldingen komen pas in de laatste 2 of 3 weken want deelnemers willen eerst zeker weten of hun paard goed is.
Zelhem heeft helaas de laatste jaren weinig reclame gemaakt en te lang onduidelijk en kregen dan geen aanmeldingen en het werd dan al vroeg geannuleerd. Krap budget heb ik ook mee te maken. Beetje creatief zijn en sponsors lief aankijken.

Inmiddels heb ik voor de mendurance drents friese wold 21 starts. Iets minder als voorgaande dagen maar voldoende. De mendurance is altijd erg gezellig. Daar doe ik het voor.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 10:17

Raar dat ze nu al zeggen te weinig inschrijvingen, het is pas mei.
Krap budget kan ik me iets bij voorstellen maar (afgezien van eventuele terreinhuur) ook met een krap budget kun je een leuke wedstrijd neerzetten (spreek uit ervaring).

Facebookpagina meteen "geliked" hihi.
Wacht nog steeds op de website (www.mendurance.nl), die werkt helaas nog steeds niet.

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 10:25

NdV74 schreef:
Raar dat ze nu al zeggen te weinig inschrijvingen, het is pas mei.
Krap budget kan ik me iets bij voorstellen maar (afgezien van eventuele terreinhuur) ook met een krap budget kun je een leuke wedstrijd neerzetten (spreek uit ervaring).

Facebookpagina meteen "geliked" hihi.
Wacht nog steeds op de website (http://www.mendurance.nl), die werkt helaas nog steeds niet.

Hoi... ja ik vind ook dat de hand doek vlug in de ring is gegooid...
Gelukkig zijn er nog steeds mensen die organiseren en wel promoten.
Ik denk dat het doodzonde is want Zelhem heeft geweldige mooie paden voor menners

en ik blijf het verwarrend vinden... het Mendurance, het zit vast aan de endurance wedstrijden.... het principe werkt hetzelfde... en in de Duitse wedstrijden kan iedereen met elkaar overweg.
Als Nederlanders in Duitsland rijden is het "Toll" en zodra het hier samen moet komen lijkt het maar niet te werken.... ik vind het zo jammer......
En ik hoop maar zo dat het de sulky regeling een blijvertje is....

En ik vind het mooi om te horen dat je met alles tegen zoals onder andere een krap budget toch een mooie mendurance rit kan neerzetten...

En super dat je hem geliked hebt.. maar ik vroeg me af is het niet beter als we hem zoveel mogelijk delen op Facebook ? dan verspreiden we de FB pagina veel breder in de sociale media.. waarom geen PR meteen ? En het feit dat de website niet vacant is jammer... ik vind het super dat iemand in ieder geval het initiatief heeft genomen voor de FB mendurance pagina... "well done"

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:29

Had ik toch nog een mendurance in mijn swm agenda kunnen rijden. lasten ze hem af.
Dit is al de tweede keer dat ze ermee kappen voor de goed en wel begonnen zijn.
Te weinig inschrijvingen is kul want die komen altijd pas later.

Maar goed het is nu wel gedaan met Zelhem die komt niet meer terug.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:32

@baudyh Hoe/waar kan ik inschrijven voor de mendurance in Hellendoorn?

PS. Zelhem werd mede afgeblazen doordat ze de begroting niet rond kregen (gebrek aan sponsoren) en omdat er binnen hun eigen vereniging te weinig draagvlak was voor organisatie van een mendurance.
Het ging dus zeker niet alleen over gebrek aan deelnemers, want daarvoor was het inderdaad nog wel wat vroeg om conclusies te trekken.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:38

Marja, je kan je inschrijven voor Hellendoorn door het inschrijfformulier op te sturen naar mendurance@heldersevoerluu.nl
(Wij hebben elkaar trouwens afgelopen weekend op de mendurance in DFW gesproken)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 18:40

MarjaR schreef:

PS. Zelhem werd mede afgeblazen doordat ze de begroting niet rond kregen (gebrek aan sponsoren) en omdat er binnen hun eigen vereniging te weinig draagvlak was voor organisatie van een mendurance.
Het ging dus zeker niet alleen over gebrek aan deelnemers, want daarvoor was het inderdaad nog wel wat vroeg om conclusies te trekken.

Hoi even goed zoeken.. (pffffff) : https://www.mijnknhs.nl/Game/G043588/me ... llendoorn-

(ik was zelf ook wel nieuwsgierig)
en ik had graag de rit van Zelhem gereden..
Ik vind het dan ook erg jammer, dat zij niet voor elkaar konden krijgen wat ze in Wateren
wel gelukt is ondanks dat ze maar 19 startende deelnemers hadden.. volgend jaar beter ...

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:40

Ah, mooi... dan ga ik me inschrijven.

Was jij in DFW als vrijwilliger of als deelnemer? En als je er als vrijwilliger was, hebben wij in de manegehal met elkaar staan praten?

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:43

MarjaR schreef:
Ah, mooi... dan ga ik me inschrijven.

Was jij in DFW als vrijwilliger of als deelnemer? En als je er als vrijwilliger was, hebben wij in de manegehal met elkaar staan praten?

Vrijwilliger, klopt! We hebben elkaar inderdaad in de manegehal gesproken!

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:45

nobje schreef:

Bedankt voor die link.

Daar staat trouwens best tegenstrijdige informatie over de betaling. Enerzijds staat er "contant op de wedstrijddag", en anderzijds staat er "Het inschrijfgeld dient per bank overgemaakt te worden".

En het daar genoemde contactemailadres is ook anders dan hier net genoemd. :)

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:45

BibiSmurf schreef:
Vrijwilliger, klopt! We hebben elkaar inderdaad in de manegehal gesproken!

Ah, dan weet ik inderdaad wie je bent! :j

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:47

nobje schreef:
MarjaR schreef:

Hoi even goed zoeken.. (pffffff) : https://www.mijnknhs.nl/Game/G043588/me ... llendoorn-

Ik vind het dan ook erg jammer, dat zij niet voor elkaar konden krijgen wat ze in Wateren
wel gelukt is ondanks dat ze maar 19 startende deelnemers hadden.. volgend jaar beter ...

Dat zijn de gegevens van vorig jaar, grappig dat die nog online staan. Dit jaar zijn een aantal gegevens gewijzigd. Op de kalender van mendistrict oost staan alle goede gegevens.

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-14 18:52

BibiSmurf schreef:
[="nobje"]
MarjaR schreef:

Dat zijn de gegevens van vorig jaar, grappig dat die nog online staan. Dit jaar zijn een aantal gegevens gewijzigd. Op de kalender van mendistrict oost staan alle goede gegevens.[/quote]

Hoi,... ik zoek me af en toe helemaal suf...
Soms zo moeilijk om de info te vinden.. ik zoek nu gewoon op organiseren.. en stuur dan een mail
Meestal krijg ik dan alle dingen die ik dan moet weten actueel terug...
De mendurance tak is sinds het scheiden van de endurance soms een beetje verdwaald... maar als je er helemaal niet meer uitkomt is een berichtje op de mendurance Face Book pagina ook een oplossing heb ik gemerkt....

gaan jullie voor nog meer ritten inschrijven ?

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:55

Ik kan helaas niet op de andere data voor dit jaar. Had wel al ingeschreven voor Zelhem, maar die gaat dus niet door.

Maar ik ga het voor volgend jaar heel goed in de gaten houden en in mijn agenda zetten zodra de data bekend zijn. Het is me erg goed bevallen in DFW!

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:56

@BibiSmurf De datum in je onderschrift klopt niet, toch? Er staat 4 okt. maar dat moet toch 5 okt. zijn?

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 18:59

Klopt ik mis als organisator ook wel een vaste plek waar ik al mijn informatie op kwijt kan en de deelnemers kan bereiken.

Vandaag trouwens in de stand gestaan op Paard&Leven in Ermelo promotie gemaakt voor de mendurance. Hopelijk levert dit wat nieuwe wedstrijden en deelnemers op!

Marja, de mendurance in Hellendoorn is dit jaar op 4 oktober en de enjoy the ride op 5 oktober.