Op 13 april deden Silvester en ik mee met onze eerste SGMW wedstrijd! Deze werd gehouden in het Amsterdamse bos.
We hebben wel al eens een paar onderlinge dressuur proefjes gereden, verder rijden we in de bak en gaan we lekker naar buiten. Na een dipje zo'n 1,5 geleden waarbij ik bijna gestopt was toch weer opgepikt en nu gaat het super!
Vorig jaar was ik wezen kijken en bedacht me dat ik zelf ook echt heeeeel graag mee wou doen.
Dus toen ik dit jaar hoorde wanneer er weer een sgmw werd georganiseerd haalde mensen mij op bokt over om mij gewoon in te schrijven. Alleen was vervoer en groom een probleempje.. maar gelukkig bood Keet@Bokt mij aan om te helpen

En ik mocht ook nog eens van Cavalier Equestrian een echte marathonwagen lenen! We waren er dus helemaal klaar voor

De dressuur ging wel lekker, sil liep lekker voorwaarts en dat was dan ook mijn doel. Hij was wel erg druk en had zijn hoofd er niet echt bij, hij sprong bijv over een molshoopje en schrok van een stoel

Toen kwam de marathon, Sil zat vol energie en wou absoluut niet stilstaan. Het A-traject was prachtig en lekker afwisselend wbt bodem. Deze reden we in 32:03 minuten, iets te snel.
En dan waren we alweer bij Traject E! ik ken de alle hindernissen uit mijn hoofd (nu nog..) maar toch als je er in zit is het heel anders haha. We hebben geen fouten gemaakt, maar waren ook niet echt snel

Vaardigheid was eventjes wachten en Sil had het wel gehad

Pfoe knap als je het allemaal hebt gelezen, hier het filmpje wat mijn vriend gemaakt heeft van de hele dag

ga vooral naar de 9:24ste minuut, waar sil de koe voor het eerst ziet haha.
Start van H4

Ergens

Samen met Happytime@Bokt

En klaar! We hebben echt genoten! Zo erg dat we 29 mei gewoon weer een sgmw op de planning hebben