Stafke de springheld!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SheeNegro

Stafke de springheld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 14:04

Je zou bijna zeggen dat het jammer is dat zijn beentjes zo kort zijn :Y)

Staf is een 3-4 jarige mini, helaas zonder papieren (die zijn ergens in Nederland zoek..), we zijn al een jaartje bezig met het longeren aan te leren. Een beetje om zijn overgewicht tegen te gaan, maar helaas longeer ik daarvoor vééél te weinig :') Het is vooral een voorbereiding om hem hopelijk deze zomer op te leren voor de sulky *\o/*

Vandaag heeft hij voor het eerst een kruisje gesprongen, balkjes lopen kende hij al en springen over dingen deed hij ookal, alleen een "echte" hindernis had hij nog niet gezien.
Volgende keer heb ik hopelijk tijd om met hem naar een piste in de buurt te gaan, eens een andere omgeving :D

Niet alles staat in het filmpje, zoals bv galop. Stuurblunder is er ook, waarschijnlijk houding fout of Shetlander mentaliteit :+

Heeft iemand tips om dressuur aan de lange teugel op te pakken? :D

miesmermaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:23

jullie zijn leuk samen ! ga zo door! *\o/* :j

Weggebokt

Re: Stafke de springheld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 17:26

Heel leuk!! :D
Regent het niet bij jou ? Jaloers! Hier regent de hele week al door :(
Mag ik vragen waarom je niet stilstaat met het longeren ? :)

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 17:29

Hihi dankjewel, had niet gedacht dat er nog iemand zou reageren kn het topic :')

Het filmpje is al wat ouder, vandaar het zonnetje ;) en ik kan gewoon niet stilstaan, vind dat heel raar stilstaan en word er alleen maar duizelig van -O- ik probeer het wel altijd, maar dan lopen de paarden niet meer :+