[AR] Mijn 0,5 PK Ferrari :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2302

Mijn 0,5 PK Ferrari :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 22:11

Lang verhaal kort: Onze shetlander P.C. is in de bijna 7 jaar dat wij hem "hebben" een keer 5 maanden verkocht geweest. Gedurende die tijd had ik alle shet-spullen verkocht. Mijn Fjord is weliswaar klein maar maat shet past hem toch echt niet. Onder die spullen bevond zich ook mijn zeer geliefde HCA cross-sulky dus toen P.C. na 5 maanden weer terugkwam, hadden we niet meer dan het halster dat hij om had :P
Snel kwam er evenwel weer een fijne tweewieler maar die sulky.....*diepe zwijmelzucht*. Gelukkig deed zich onlangs de gelegenheid voor om een tweedehands ferrari-rode (en man wat heb ik een hekel aan rood :P :') ) HCA over te nemen met prachtig glimmende uitlaatpijpen...eeehm....lamoen ;)

1. Dit is dan ons halve PK genaamd P.C. Altijd als hij zo kijkt hoor ik dat liedje in mijn hoofd ( I'm too sexy for your party, Too sexy for your party. No way I'm disco dancing...lalala.... I'm a model you know what I mean...etc.). Mocht dit liedje nu ook in jouw hoofd zitten, mijn excuses....mocht je dit liedje helemaal niet kennen....JA! ZO oud ben ik ;)

Afbeelding

2. Allereerst wat onnodige ballast verwijderen om er een iets gestroomlijnder modelletje van te maken

Afbeelding

3. Na wat test- en afstelrondjes in de wei...

Afbeelding

4....op weg naar het bos

Afbeelding

5.

Afbeelding

6. Slalom rondom de bomen. P.C. wordt daar altijd bloedfanatiek van. Zodanig zelfs dat je hem niet eens meer hoeft te sturen want hij heeft "het spelletje" heel snel door :D. Jammer genoeg zijn de "schuin-door-de-bocht"foto's ofwel mislukt ofwel is de bovenband van mijn broek aan de achterzijde iets lager gezakt dan visueel gewenst (deze zijn dan ook vakkundig van mijn computer verwijderd)

Afbeelding

7. Zijn er schattiger beentjes dan deze......denk het niet :)

Afbeelding

8.

Afbeelding

9.

Afbeelding

10.

Afbeelding

11. En aangezien onze oudste zoon Liam eigenlijk tegenwoordig P.C.'s designated driver is....hij ook nog even :)

Afbeelding

12. Nu is het wel de bedoeling dat P.C. in de nabije toekomst weer voor de tweewieler gaat en dat hij het sulky-stokje overdraagt aan Spooky Sue

Afbeelding

13. Ik vermoed zomaar dat het aantal PK's van mijn ferrari-kar dan minimaal verdubbeld gaat worden :P
Afbeelding

14. Qua karakter zit het alvast goed (toen ze afgelopen september bij ons kwam wonen moest je haar (bij wijze van spreken) met een stok aaien, anders had je 2 (of alle 4 want ze is flink lenig) hoeftattoo's erbij en als ze het kon (wederom...ze IS lenig dus het zou me niet verbazen)...zou ze er nog bij gebeten hebben ook)

Afbeelding

15.

Afbeelding

En nu ben ik serieus aan het bedenken hoe ik een Ferrari logo op mijn karretje krijg :D :D Iemand tips?

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:23

Woehoeeee PC topic *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

PC is sowieso de allerknapste en liefste poon die je hebt. period. Die woeste kop en dat lange witte (nadat ik hem met heul veul shampoo heb gewassen) haar :D Je sulky is echt cool!

Nizzie

Re: Mijn 0,5 PK Ferrari :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:32

leuke pony!! :)

je kan volgens mij bij de halfords enzo logo stickers kopen ;)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 23:12

Wat een leuke pony!

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 00:22

Heee kom ik jullie zomaar tegen, wat leuk!
Dat rood staat niet eens zo lelijk hoor, matcht mooi bij je broek haha (altijd al geweten dat je van de setjes was..) :D
Leuk dat je nog steeds zo lekker bezig bent met je witte prins!

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 11:14

Bliksem schreef:
Heee kom ik jullie zomaar tegen, wat leuk!
Dat rood staat niet eens zo lelijk hoor, matcht mooi bij je broek haha (altijd al geweten dat je van de setjes was..) :D
Leuk dat je nog steeds zo lekker bezig bent met je witte prins!

Hey Shelley, wat leuk om jou zo weer eens te treffen! :) Tuurlijk ben ik van de setjes, het is alleen geen Anky broek *beteuterd*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 11:35

Woei, super PC :D.
Leuke foto's!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 09:49

Leuke foto's!
Wat een prachtige pony met een heerlijk hoofd <3

Mag ik vragen hoe je de kar remt als je pony plotseling stilstaat? Want ik zie geen broek en kan zo niet echt zien of je Ferrari geremd is :)

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:25

:+: P.C. :+:

Ziet er goed uit! Bij P.C. kleurt alles, zelfs ferrarirood :j

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:28

Zo stoer... Zo leuk.... :j

En om die lage broekrandfoto's moest ik wel even lachen. :')

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:26

Hahah heerlijk! <3

j1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:29

Halve PK?? Gewoon 1 super PP (ponypower) !!!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 12:30

Leuk zo'n ferrari!
Hij is wìt! :wow:

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 22:19

Dank jullie :)

Helemaal leuk om weer eens mensen weer te zien uit mijn favoriete bokt HK topic "evah" ;) van zooooooo lang geleden.....

liespower94 schreef:
Leuke foto's!
Wat een prachtige pony met een heerlijk hoofd <3

Mag ik vragen hoe je de kar remt als je pony plotseling stilstaat? Want ik zie geen broek en kan zo niet echt zien of je Ferrari geremd is :)

Zoals een Ferrari-kar betaamt is deze uiteraard niet geremd...de bedoeling is immers alleen maar om er zo hard mogelijk mee te gaan :P. Maar zonder gekheid, het karretje is zo licht dat deze heel gemakkelijk remt op de stophaken zonder dat de pony er extra hinder van ondervindt :)

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 22:22

ukkiepuk schreef:
:+: P.C. :+:

Ziet er goed uit! Bij P.C. kleurt alles, zelfs ferrarirood :j

Hehehe....P.C. kan rood ook prima hebben:

Afbeelding

Ikzelf clash alleen met rood :')

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 19:49

Je moet jezelf er ook op kleden hè :roll: zoals je op de Sint foto ziet doet PC dat zelf ook ;)

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 14:15

ukkiepuk schreef:
Je moet jezelf er ook op kleden hè :roll: zoals je op de Sint foto ziet doet PC dat zelf ook ;)

Hey....ik heb een rode broek....dat is eigenlijk al meer dan je van mij zou mogen verwachten :D :D :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:54

Ziet er heerlijk uit, ik vind dat rood, zeker bij dat wit erg gaaf staan hoor :j

Wat is eigenlijk je reden dat je 'm verkocht hebt gehad en nu weer terug hebt? Zo even uit nieuwschierigheid :+

En, HCA heeft geen rem, wat is jouw reden dan om zonder broek te rijden? Nog vele fijne menkilometers gewenst! :D

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 14:55

nathalie2302 schreef:
Hey....ik heb een rode broek....dat is eigenlijk al meer dan je van mij zou mogen verwachten :D :D :')

:')

't is alleen wel de verkeerde kleur rood, daarom matcht het niet O:)

:+

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 15:53

Maartje1990 schreef:
Ziet er heerlijk uit, ik vind dat rood, zeker bij dat wit erg gaaf staan hoor :j

Wat is eigenlijk je reden dat je 'm verkocht hebt gehad en nu weer terug hebt? Zo even uit nieuwschierigheid :+

En, HCA heeft geen rem, wat is jouw reden dan om zonder broek te rijden? Nog vele fijne menkilometers gewenst! :D

Dank je :) De reden waarom we P.C. destijds (jaar of 3,5 geleden?) verkocht hebben is eigenlijk heel simpel. Ik wilde nog heeeel graag mijn eigen paardendroom verwezenlijken (een fjord) voor ik met een rollator ga lopen en 3 pony's op (vol)pension werd gewoon teveel (naast P.C. hadden we ook nog Rohan (dubbelspan)).

Evenwel was het een hele moeilijke beslissing maar gezien het feit dat ik in totaal rond de 500 reacties kreeg voor de pony's kon ik hele goede nieuwe tehuizen uitkiezen :). P.C. bleek het echter niet naar zijn zin te hebben bij zijn nieuwe thuis (staken, bokken...hij zou zelfs gaan "zitten" voor de wagen!). Nieuwe eigenaresse was dus niet blij met hem en wilde hem verkopen waarop wij hem hebben teruggekocht en nu blijft hij. (we hebben inmiddels een eigen stal en 5 pony's...als je alles toch eens vantevoren wist ;) )
Zonder broek is heel eerlijk omdat ik het makkelijk vind zo en ik niet het idee heb dat P.C. er last van heeft om een dergelijk licht wagentje via de stophaken/schoftje te laten remmen.

ukkiepuk schreef:
nathalie2302 schreef:

:')

't is alleen wel de verkeerde kleur rood, daarom matcht het niet O:)

:+

*diepe zucht*...het is ROOD....het matcht hoe dan ook niet :P Het is de minst matchende kleur die er bestaat! (maar geloof me ik ben oprecht reeeeeeeeeeeeeeteblij met het karretje :D :D)

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 21:49

PC had ook gewoon naar mij moeten gaan O:) Ik had hem behandeld als de Prins die hij is :+:

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-14 11:34

Yeah right...en die arme man elke dag maar in elkaar geprügeld worden door die kerels van jou....bovendien had ik hem dan niet teruggehad :D :D ;)