[AR] Eindelijk mijn 'nieuwe' aanwinst voor de wagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viola

Eindelijk mijn 'nieuwe' aanwinst voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 09:41

Eindelijk kan ik hier weer mee praten en staat mijn "nieuwe" aanwinst voor de wagen. Ik heb Diego inmiddels al twee en een half jaar en het was meteen al de bedoeling hem voor de wagen te beleren, maar omdat ik ook veel andere dingen met hem wilde doen, gebrek aan hulp en toen ook nog een diefstal van al mijn tuig heeft het even geduurd.

Hij heeft er nu zo'n 7 keer voor gestaan en leert snel. Mentaal doet hij het prima, fysiek moet hij echt nog leren trekken, merk heel goed dat hij de spieren daar nog niet echt voor heeft, maar ook dat gaat al snel vooruit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:45

Dat is wel een hele leuke nieuwe aanwinst 8-)
rij je hem ook onder de man??

veel plezier samen :D

RDuijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 09:47

Mooie wagen :j
Alleen waarom heeft hij een zwart tuig en een bruin hoofdstel?

viola

Re: Eindelijk mijn 'nieuwe' aanwinst voor de wagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 09:57

Ik heb hem de eerste twee jaar idd onder het zadel gereden. Vandaar ook dat het mennen wat was uitgesteld, wilde nu eindelijk eens graag rijden nadat ik altijd shetlanders gehad had. Nu zijn begin van het jaar al mijn spullen gestolen en heb ik dus geen zadel meer. Verzorgster heeft een goedkoop boomloos zadeltje op de kop kunnen tikken maar daar kan ik zelf niet op rijden dus rij ik (hoop ik tijdelijk) niet meer en ben het mennen op gaan pakken.

De diefstal van al mijn spullen is ook de reden van het kleurverschil. AL m'n spaargeld zat in mijn vrij nieuwe tuig en zadels dus budget is er niet meer om wat nieuws te kopen. Dit is wat ik goedkoop en passend tweedehands op de kop kon tikken dus moet het hier maar mee doen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:01

zuur hoor als al je spullen gejat worden -O-
Dan is het maar wat fijn als je weer nieuwe spullen hebt.......kan jou die kleur verder schelen ;)
Als je maar weer lekker aan de gang kunt......en dat is je gelukt *\o/*

Geniet er maar van.......is veel belangrijker

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:58

Fijne combi, geniet er lekker van!

(ps je bent in overtreding zonder lelijke oranje driehoek achter op je koets; wel goed voor de veiligheid).

viola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 08:16

Ik weet het Janouk, mijn driehoek is ooit met een andere wagen mee verkocht. Als ik op spannendere routes of tijden ga rijden kwa veiligheid komt hij er wel weer op, maar dat heeft voor mij nu even geen prioriteit.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:54

Echt naar van je gestolen spullen.. weet helaas hoe t voelt. Mensen moeten eens leren hun poten thuis te houden :(:)

Heerlijke foto's, lekker genieten jullie! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:26

Wat leuk dat je nu weer aan de slag kan! Prachtig dier is het ook. Nog veel plezier gewenst!