Ik heb sinds vorige week Dinsdag mijn nieuwe paard, Dit bleek onverwachts een draver te zijn. Dit hadden de mensen niet aan gegeven omdat ze zijden dat ze niks van de afstamming afwisten, Ze dachten dat er iets van draver inzat. Toen we hem ophaalden en al op de terug weg waren, opende ik zijn paspoort en was het een draf-rensport paspoort, Dit dus echt niet verwacht

Ik ken zn ouders niet, Misschien bij jullie bekend?
Zn paspoort:
Naam: Classis Star, (Bijnaam Klaasje)
Ras: Draver
Geslacht: Ruin
Geboortedatum: 17-4-2009
Vader: Liverman Hanover
Moeder: Estrella Star
Moeder van vader: Manza Buitenzorg
Ik wil rustig gaan beginnen, Hij is nog jong, En het moet leuk blijven. Ik wil graag Dressuur gaan rijden met hem. Dit deden zijn vorige eigenaars ook met hem(Zij hadden een dressuurstal) En zij zelf hebben hem ingereden.
- Klaasje heeft absoluut geen moeite met de galop, Veel topics gelezen dat veel Dravers dit wel hebben.
- Heeft een super, Super sterke achterhand, als hij wegdraaft, Voorderest wapperen ze nog alle kanten op;p als hij wegdraaft Gaan die benen wijd, Geeft hij kracht en kan hij zo hard weg sprinten. Ik heb veel topics gelezen over dravers met een zwakke achterhand, Dit komt bij hem echt niet aan te pas.
Zo heeft hij nog wel een paar dingen, Zoals: zn voorbenen in een sprijdstand, Anders is zn nek te kort om de eten bij de grond.
- En als hij dan weg draaft hij zoveel kracht met zn achterbenen zet dat zn voorbenen niks doen.
Hij is nog jong, Goed opgeleid bij zijn vorige eigenaars, Zeer nieuwsgierig en zeer werkwillend en meewerkend. Toch wil ik graag les met hem gaan volgen, Graag op eigen locatie, (Waarde, Zeeland) Hier hebben wij een bak, 20X40, Ik zou graag iemand hebben, Die met je paard meedenkt, Overweg kan en ervaring heeft met jonge paarden. Als u iets weet? Laat het maar horen.
Nu genoeg gepraat, Als iemand nog tips/advies heeft laat het maar horen,
Hier de foto's: