Voor mijn D-pony wil ik graag een Ideal tuig kopen. In het verleden heb ik een IR tuig maat Cob voor haar gehad, maar deze was op sommige plaatsen wat te ruim, zat veelal op de kortste gaten afgesteld en dan ging het nét maar eigenlijk nét niet ideaal.
Maat Pony is voor haar te klein, dus zoek ik een Idealdealer die voor mij een passend tuig kan samenstellen. Wie weet waar dat kan?
Volgens mij kan dat bij alle Ideal dealers wel (behalve bij de Divoza denk ik) Cavalier Equestrian is bij mij op stal gekomen met een aantal maten om te passen en heeft het daarna bestelt in de juiste maten. Daarna heeft hij het nieuwe tuig op stal gebracht en gelijk op maat gemaakt en eventueel gaten erbij gemaakt als dat nog nodig was.
tine10
Geplaatst: 25-02-14 15:38
De menner en Cavalier zijn beide betrouwbare en servicegerichte bedrijven.
Ik zou demenner absoluut aanraden. Zij kan ook bij je langskomen met een passervice. Ben ook over haar contacten en leveringen erg tevreden. Over Cavalier tot nu toe nog niet echt.
Paul paree is super, komt langs met bus vol tuig en maakt alles voor je in orde. Mijn zware Tinker heeft een combi van full tuig en trekpaard door hem bij elkaar gezocht. Hij maakt ook tuig ed zelf, heeft smallere leidsels voor meegemaakt ivm Kleine handen, en strijklappen voor mijn paard. Gewone uit de winkel passen niet