Van de lente en zomer ga ik weer op vakantie naar Texel met Joepy. Ik zou dan graag menlessen volgen, maar ik zou niet weten waar... Iemand enig idee waar ik menlessen (samen met Joepy) kan volgen?
Ik weet dat er om de week een instructeur met de boot overgaat om daar les te geven. Dus of er echt iemand op Texel zit om les te geven dat betwijfel ik.
_Balou
Geplaatst: 12-03-14 21:44
Kun je niet gewoon thuis een instructeur zoeken? Of is het niet jou pony?
Sardis
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-14 21:47
_Balou schreef:
Kun je niet gewoon thuis een instructeur zoeken? Of is het niet jou pony?
Het is wel mijn pony, maar waar ik gestald sta heb ik niet de mogelijkheid om iemand langs te laten komen, want ik heb geen bak, maar ik ken geen instructeur bij mij in de buurt om naar toe te gaan. Daarom vroeg ik mij af of dat wel op Texel het geval is. Daar heb ik btw ook alle ruimte.
Hallo, ik zit zelf in het bestuur van wad en duin. Alleen in de winter maanden zijn er menlessen voor het koetsiersbewijs. De leden van de vereniging kunnen lessen nemen bij een gediplomeerd instructeur die op Texel woond. Somige leden hebben 1x in de 2 weken les van een instructriese die ze zelf inhuren van de overkant. Je moet echter wel beschikken over een aanspaning wij hebben geen les paarden.