Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
), een hooinet met allemaal balonnen waar het paard langs of onderdoor moest en een sirene (die aanging als het paard langs een verklikker liep en dus weer uit ging als het paard er langs was gegaan).

joelledsr schreef:Nou dan kun je die van mij in een gesticht afleveren, ik denk dat je dat een beetje moet opbouwen. In een keer alles lijkt me nog al heftig.
) handdoek over zijn hoofd leggen zodat hij niets ziet en dan lopen.. zodat hij jouw echt moet vertrouwen... dit moet je niet in eens doen.. dan schrikt hij zich dood.. en zo kun je nog wel meer dingen verzinnen denk ik.. Sugarmiss"]
[quote="superstarry schreef:.., een gordijn van schriklint,
patrice"]
[quote="joelledsr schreef:Nou dan kun je die van mij in een gesticht afleveren, .
linten die flink wapperen, je weet wel dast knetter geluid, bommetjes en al vind ik niet zo nodig, hety is geen politieopleiding he en op parcour heb je die niet, oja keiharde boxen daar schrikte otoucha ook altijd van, moest ze niks van hebben, de waterbak en ze moest er ook door, wat ook altijd goed is om te oefenen is felle lichten in het donker, ik moest eens met irene(paard) op kerstjumping in het zilveren spoor en daar hadden ze allemaal felle spots neergezet en anders helemaal donker, nou geen hindernis sprong ze, ik ben echt moeten afdwijlen, hebben we toen ook flink op geoefend en wat nu in deze tijd ook wel hgandig is is een kerstboom want mijn vriendin deed eens mee en die hangde er mooi in hhahahaha, lag toen toc in een deuk!
Verder ben ik enkel gefrustreerd, mijn paard geeft nergens wat om...
Wat moet je nou?