Ik heb anderhalf jaar geleden een marathonwagentje gekocht maar het lamoen bevalt me niet helemaal. Bij deze zitten er stophaken aan en liever zou ik dichte lichtogen hebben. Bovendien vind ik hem bij mijn welshje niet helemaal lekker zitten. Wie weer een goed adres waar je ponylamoenen kan kopen voor een normale prijs? Liefst een RVS. Ik hoor het graag
Ik heb mijn achterlamoen besteld bij gerrit jan van boven. Gewoon via mail en telefoon.
Cowgirl
Geplaatst: 08-02-14 10:50
Rivjenn schreef:
Is dat kwalitatief wel wat? Ken het bedrijf niet echt eigenlijk. Zit wel lekker in de buurt.
Prima bedrijf
Heb daar enkele jaren geleden een picasso tuig gekocht en hij heeft toen echt zijn best gedaan om het passend te maken etc etc. Later bleek het tuig aan alle kanten te roesten en heb ik keurig al mijn geld terug gekregen.
Maurits van cavalier heeft bij mij vorige week ook mijm nieuwe tuig op stal gebracht en helemaal op maat gemaakt. Paar onderdelen bleek ik toch een kleinere maat nodig te hebben dus die stuurt hij op, de te grote mag ik tot die tijd blijven gebruiken en dan terug geven
happytime
Geplaatst: 11-02-14 15:15
bij mij heeft hij bij 2 wagens de lamoemen anders gemaakt ipv recht een mooie vorm erin zodat de pony dressuurmatig beter kon lopen ertussen zeer tevreden over hem even een paar foto's maken hoe de pony ertussen staat met de maten nu en wat je veranderd wil hebben.