Hij geniet van de aandacht en het bezig zijn dus wilde hem niet te lang laten stilstaan, even nagedacht wat ik kon doen, herinnerde me ineens dat ik nog een neckrope had liggen en toen dacht ik: why not

In de roundpen even aan de slag gegaan met hem, dit is nu de 4e keer dat we bezig zijn met cirkelen, "longeren", hoe je het noemen wil. Heb nog geen specifieke doelen, gewoon zien wat hij wil doen en proberen wat richting & tempo te bepalen. Het is allemaal nog heel simpel en speels, niks moet, gewoon fijn samen bezig zijn.
Indien er spanning in de foto's ontdekt wordt dan klopt dit

Maar bon, genoeg gezeverd, we gingen watertrappelen

En dat is leuk!

Linksom natuurlijk ook gewerkt, dit is zijn moeilijke kant. Hier kijkt hij ook naar buiten, niet omdat hij weg wil van mij, maar omdat hij probeert met het linkeroog toch nog iets of wat van de buitenkant te zien

En dan ga je van bovenstaande ineens plotsklaps naar dit:

Woeps, foutje baas

Klein beetje galop ook meegenomen

Mag ik al naar jou komen?

En ook linksom gaat al beter

Stoere, grijze man

Poehoeh, vermoeidend hoor, dat werken

Op weg terug naar de poetsplaats liep het even mis, waardoor hij voor mij belandde .. maar dat maakte hem verder niet uit, hij kon het best allemaal zelf

Mijn knappe vent

Bedankt voor het kijken, ik besef dat er nog veel werk is maar ben toch al trots op wat hij doet & wil doen. We blijven gewoon fijn verder spelen en streven naar zo veel mogelijk ontspanning

Voor degene die het zich afvragen: hij is niet 100% blind, hij ziet met zijn linkeroog nog een paar procent, maar enkel als de omstandigheden goed zijn (voldoende licht, hij moet zich kunnen concentreren en hetgeen dat hij moet zien moet zich op een bepaalde afstand/in een bepaalde hoek bevinden) dus het is niet iets waar je op kan vertrouwen. Ik behandel hem dus als volledig blind, dat is voor alle partijen het makkelijkst