Site over VD.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxtasja

Site over VD.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 15:07

Hoi!

zoals jullie misschien wel weten ben ik al een poos bezig met vrijheidsdressuur en heb besloten om er een site over te maken. Hij begint al flink vorm te krijgen maar is nog niet helemaal af.
het zou leuk zijn als jullie eens een kijkje willen nemen en zelfs tips willen geven.

Wil je beginnen met vrijheidsdressuur maar weet je niet goed hoe? Kijk dan ook even op de site. Binnenkort komt er onder het kopje 'Aanbod' te staan wat ik voor je kan betekenen mocht je mijn hulp nodig hebben. Dit kan ook met moeilijke paarden, ik help graag om ze op te voeden/ rustiger te maken :')
Zoals ik al zei; de site is nog láng niet af maar de beginselen zijn er. Nu is het nog een jouwweb.nl domein, binnenkort word het een .nl domein!

het zou helemaal super zijn als jullie een kijkje zouden willen nemen:
http://vinatta.jouwweb.nl

xxtasja

Re: Site over VD.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-14 16:04

Laat ook gerust een reactie achter, zijn we alleen maar blij mee. Tips helpen altijd, en opbouwende kritiek ook :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 21:08

Als ik tussen je berichten lees ben je nog maar net bezig met VD en beheerst je pony nog niet echt veel???
Ik vind het onverantwoord om je eigen "ervaring" op deze manier aan te bieden aan anderen.

xxtasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-14 00:24

Alles wat op de site staat beheerst Sjors heel goed en ben zeker niet kort met hem bezig. Al zeker 1.5/2 jaar maar we beginnen nu alles te perfectioneren en de dingen die hij toen niet kon kan hij nu uitermate goed. Ik leg op de site uit hoe mensen kunnen beginnen en hoe ik Sjors alles heb aangeleerd en de snelste manieren. Als mensen het anders willen doen, prima! Maar heb zeker genoeg ervaring (ook met andere paarden) om uitleg te kunnen geven.

Heb namelijk 3/4 jaar getraind met een ander paard en het op dezelfde manier aangeleerd als bij Sjors. Alleen bij Sjors liep ik tegen wat probleempjes aan& dan is hulp vragen toch verstandiger. :') maar ieder zijn eigen mening en toch bedankt voor je reactie en je mening :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 13:43

Het adverteren voor een eigen website is niet toegestaan op Bokt, vandaar dat ik hier een slotje plaats.
Hierbij dan ook de link waar je een uitleg krijgt over deze regels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#spam