Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maritje1991 schreef:Hoi,
Bedoel je misschien touwhalster
http://www.equiplay.eu/equiplay2013/tou ... racking=mb
Misschien vind je hier iets.
Groetjes Marit
ElSalvador schreef:Lovelance touwhalsters.![]()
Goede pasvorm en snelle verzending.
Heb er inmiddels vier en nog steeds erg tevreden en zien er nog mooi uit.
Als je woensdag besteld en betaalt heb je je bestelling op vrijdag of zaterdag al in huis.![]()
EquiWhishes/Miroli.![]()
Heb vijf weken op mijn touwhalster moeten wachten.
Toen ik hem eenmaal binnen had zat de sluitknoop aan de rechterkant in plaats van de linker kant.
Lara schreef:Let wel op, kwaliteit kost geld. En er zijn vele gekken die beweren touwhalsters te maken, maar deze hebben vaak een verkeerde pasvorm.
Aanraders zijn o.a. EquiPlay, Equi-Unity, Lovelance touwhalsters en HorseBeads.
Afraders door verkeerde pasvormen, te korte bakstukken zijn o.a. HorseCharms, EquiWhishes/Miroli.
Zo hoort een touwhalster te zitten: KLIK
Bij te korte bakstukken kan hij nooit mooi achter de keel langs, vlak onder het jukbeen uitkomen: Zo moet het dus niet
Hoe voorkom je een verkeerd touwhalster te kopen? Je kunt vaak op de foto's al zien, dat het kopstuk erg lang is in vergelijking met de rest van het halster.
VivaByoux schreef:ElSalvador schreef:Lovelance touwhalsters.![]()
Goede pasvorm en snelle verzending.
Heb er inmiddels vier en nog steeds erg tevreden en zien er nog mooi uit.
Als je woensdag besteld en betaalt heb je je bestelling op vrijdag of zaterdag al in huis.![]()
EquiWhishes/Miroli.![]()
Heb vijf weken op mijn touwhalster moeten wachten.
Toen ik hem eenmaal binnen had zat de sluitknoop aan de rechterkant in plaats van de linker kant.
Dat lijkt me een kwestie van gewoon je halster omdraaien, zou gewoon eens kunnen. Maar dats ook maar een optie
ElSalvador schreef:VivaByoux schreef:Dat lijkt me een kwestie van gewoon je halster omdraaien, zou gewoon eens kunnen. Maar dats ook maar een optie
Dat dacht ik eerst dus ook![]()
Als ik hem omdraai zit de sluiting aan de goede kant maar de rest van het touwhalster binnenstebuiten en zit het helemaal voor geen meter.
Heb nog een bokker gevonden met zelfde probleem en heb op hun fb pagina ook meerdere foto`s gespot waarbij sluiting aan verkeerde kant zit.
Volgens mij gebeurt het vaker bij hun door iemand die ze heel creatief verkeert om kan knopen.